Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,825 till 10,836 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jo, en sådan sats är görbra att ha. Ska kolla vad det är för storlek på den jag använder till de där skruvarna; fixar med en bild imorron.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag är uppe med tuppen. Vaknade kl 4:00 igen och kunde inte somna om. Det är en 3/16″ nyckel till distanserna fick Jag se nu. Bild

     

    GoMörra 🙂

    Jo, uppe med tuppen. Och inget roligt det där när det inte går att somna om. Jag vaknade själv till vid fyra-tiden, och låg sen ett längre tag utan att somna om. Men efter ett tag av lunkande här fram och tillbaka så lade jag mig igen och kunde sen somna om. Till skillnad mot dig då.

    Ja, så är det, här och var, med tum-storlekar. Så dumt det är, det där tum-systemet, när jag inte liksom förstår måtten (å andra sidan, så har jag heller inte brytt mig om att försöka förstå). Så mycket enklare det då är med vårt svenska millimeter-system. Hur som helst 🙂 . Tack för bilden. Och den där uppsättningen av mejsel och hylsor som du har, är ju toppen (har också sådana). Sen har jag då också den där skruvmejseln som jag nämnde om igår, eller rättare sagt ett gäng av sådana med olika storlekar.

    Trådstartaren

    Tack för bilden 🙂 Det är händigt med sådana hyls-mejslar. Man får aldrig nog av verktyg.

    Tack tack. Och jo, precis, så är det 🙂 , verktyg får man aldrig nog av.

    Trådstartaren

    Det är nästan bara snickarna som håller sig kvar vid tum-systemet.

    Jag råkade på en xp pro i morse som Jag köpte för 500 kr. Bara kastade mig på köpknappen. Men så fick Jag se sedan att den var in English och att äkthetsbeviset saknades. Får försöka sälja den vidare. Kanske kan få några kronor för den. Så dagen började inte så bra.

    Det kanske inte är så dumt ändå, tum-systemet, om man tog sig tid att försöka lära sig det.

    Jo, jag förstår, du vill så väldigt gärna ha en originalskiva, och med en tillhörande licens. Så där hade det nog blivit för mig också, när man känner att man måste vara snabb, och man sitter där och spanar närmare i efterhand. Och, Suck. Fast, det kanske blir bra ändå. Och det borde väl kunna gå att fixa med svenska vid installationen, och sen få svenska som huvudspråk. Och, kanske kan du använda dig av numret du fick av mig.

    Trådstartaren

    Jag kanske får nytta av den ändå. Men nu ska Jag ner till tanten och få en kopp kaffe 🙂

    Jo, förhoppningsvis. Men, sen som du sade, du kanske kan sälja den vidare, och kanske att du till och med kan få mer än vad du betalade.

    Japp, det låter bra 🙂 . Vi hörs sen.

    Trådstartaren

    God Kväll? 🙂

    Jag vill bara tala om att Jag lever. Är fruktansvärt trött och har varit så hela dagen. Går strax och lägger mig och hoppas på att få sova i tolv timmar. Dom har spelat här utanför i flera timmar och Jag har suttit här i oljudet och plågats.

    Är allt bra med dig? 🙂

    Natti Natti 🙂

    GoKväll 🙂

    Gott att höra av dig. Och jo, jag förstår att du är mycket trött. Och så de jäddra folket utanför, som inte förstår att visa hänsyn.

    Jag har nyligen kommit in här från en tur på cykeln. Och sitter här och äter. Sen blir det “tv”. Och jodå, det är hyggligt, tackar som frågar.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Middag? 🙂

    Jag orkade inte gå upp i morse, öhh 🙂 Beställde nyss en “Samsung 870 EVO SATA SSD 500GB”. Ska klona disken på NIS-886:an innan Jag ger mig på att installera om den på Svenska. Kunde ha tagit någon av dom andra diskarna som har blivit över.

    Jag fick sova mina 12 timmar i alla fall. Och det känns mycket bra.

    Sover du nu? 🙂

Visar 12 inlägg - 10,825 till 10,836 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.