Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 11,269 till 11,280 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag drack mina fem koppar i morse som vanligt. Det är vad Jag behöver för att vakna. Men nu när det kommer på tal blir Jag sugen på en kopp till. Och så har Jag några kanelbullar till det 🙂

    Det låter bra. Och gott med kanelbulle till 🙂 ; det var längesedan jag köpte mig några.

    Trådstartaren

    Nu är kaffet klart (slurp 🙂 )

    Sitter här nu och äter, sen middag. Sen tänkte jag lägga mig ett längre tag.

    Trådstartaren

    God Kväll? 🙂

    Har du sovit färdigt? Hoppas “natten” har varit bra? 🙂

    Trådstartaren

    Jag städade fram dom här rariteterna nu. Bild 🙂 Undra vad dom är värda? Jag fick städat där datorn ska stå. Men Jag har inte flyttat ut något ännu. Jag är långsam. Det tar flera dagar att göra en liten sak.

    GoKväll 🙂

    Sov ganska så länge. Men har varit uppe sedan en timme tillbaka. Och har fått startat upp min tv-dator, som jag sitter här nu och skriver på.

    Sådant där har jag nog lite svårt att uppskatta, värdet på de där skivorna (mycket trevliga skivorna 🙂 ). Men om du tänker att du skall lägga ut dem på Tradera, så sätt ett ganska så högt utgångsbud och vänta på att rätt köpare får se dem.

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag var uppe före kl 6:00. Hade svårt att sova inatt. Vaknade hela tiden. Ska ner till systemet och köpa brännvin för mina sista pengar. Nä det får bli en sväng till Willys istället 🙂

    Hoppas allt är bra med dig? 🙂

    GoMörra 🙂

    Så jäddra dumt det är när det blir så, när det blir sådär hackigt.

    Jo, he he 🙂 , det är nog bättre med en sväng till Willys.

    Nja, eller nä, det är inget vidare. Tackar som frågar. Är så slags trött, och trött. Magen bråkar, och det tjuter väldigt i öronen, främst.

    Hur är det med dig?

    Trådstartaren

    Då mår inte du heller så bra idag.

    Har fått i mig frukosten nu. Ska duscha innan Jag drar iväg. Ska köpa mer chorizo. Har inte flyttat datorn ännu. F_n vad Jag är långsam 🙂

    Det låter bra, med mer sådan där korv 🙂

    Visst kan man säga att det går en del långsamt med grejerna man håller på med. Men det är ju så mycket annat som tar tid, och som måste fixas. Och kanske främst, tiden och engergin som går åt till kroppen som bråkar. Här är också väldigt mycket som inte blir gjort.

    Hoppas allt går bra, med turen ned till stan.

    Trådstartaren

    Nu har Jag kommit mig ur duschen. Det känns bättre nu när Jag är ren. Drar strax iväg 🙂

Visar 12 inlägg - 11,269 till 11,280 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.