Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 8 inlägg - 11,281 till 11,288 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Det låter bra 🙂 . Vi hörs sen.

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Det blev ingen tid över till att skriva mer här igår. Ber om ursäkt för det? 🙂 Har en del ångest och känner mig lite yr i skallen. Drömde konstigt inatt och Jag vaknade flera gånger. Men nu är den natten över.

    Hoppas de är bättre med dig idag? 🙂

    GoMörra 🙂

    Jag förstår. Och såklart, att du är ursäktad. Jag skrev ju heller inget, för den delen; men det var lite det där med att inte ha något direkt att liksom komma med, och då orden inte är så många i skallen.

    Drömmar, så jäddra konstiga de kan vara. Och ibland otäcka. Inget roligt det där, precis.

    Jodå, det är bättre. Tackar som frågar. Har varit uppe här i cirka en timme, efter en litet hackig natt. Ska börja att fixa med gårdagens skörd av bilder (hade isär en UPS igår kväll, bland annat), och notera; alltså, fixa med “filer och mappar” 🙂

    Trådstartaren

    Gött att höra att det är bättre med dig. Vad är det för UPS? 🙂

    Det är en “APC Back-UPS ES700” som jag köpte via Tradera för några dagar sedan, för totalt 299kr. Dock utan ett medföljande batteri, men det var väl också därför som priset höll sig hyggligt. Brukar buda när jag råkar stöta på en dylik APC, men det brukar alltid springa iväg för mycket i pris. Inte för att jag direkt behöver ännu en UPS, men just denna modell tycker jag är en bra och seriös. Sen är ju frågan om den fungerar också 🙂 , men det visar sig senare idag då jag får ihop den igen och får på plats ett äldre batteri jag har liggandes.

    Trådstartaren

    Hoppas batteriet tar emot ström och att UPS:en fungerar 🙂

    Jag ska komma mig ur morgonrocken.

    Det visade sig ganska så snart att det inte blev någon speciellt bra dag, med tanke på “läget”. Sitter här nu och äter. Sen tänkte jag lägga mig ett längre tag. Ska sen få ihop UPS’en, tänkte jag. Och sen kanske hämta ut den där SCSI-disken, som förmodligen är framme på utlämingstället; det ska i alla fall bli lite kul, att få hem dyrgripen och spana närmare på den. Vi hörs senare, ikväll.

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag hade boendestödet här igår kväll, så det blev inget skrivande då heller. Fick i alla fall sova ganska bra inatt. Har tagit min morgonmedicin och det känns ganska bra. Funderar på att sälja en dator tillsammans med en Windows XP licens. Behöver pengar till den nya datorn som Jag inte har kommit någon vart med ännu.

    Är nyfiken på om du har lust att visa lite bilder på dina nyförvärv? 🙂

Visar 8 inlägg - 11,281 till 11,288 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.