Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 11,257 till 11,268 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Vad bra att det verkar vara ok med ljudkortet. Kaffe? 🙂 Slurp 🙂

    Jo. Sen är frågan när jag väl kommer så långt så att jag får installerat drivrutiner och program till det, på någon dator. Å andra sidan, så är det ju det där med att spana närmare på alliraljer, ha isär och sätta ihop, som är lite av huvudsaken för min del; lite sådär märkligt nog 🙂

    Hur har du haft det inatt, förresten? Blev det att du var uppe tidigt?

    Trådstartaren

    Jag var uppe vid 3:45 ca och tog en cigg och en sömntablett. Det brukar vara svårt att somna om sådär när ljuset börjar komma. Har vädrat hela natten och det börjar bli lite friskare luft här inne nu. Sitter och njuter av regnet 🙂

    Jo, förstår. Jag har en avklippt ärmdel från en gammal svart tröja som jag brukar lägga över huvudet och ögonen, när det är för ljust, som en liten parentes. Och, jag sover alltid med öronproppar, som en annan parentes 🙂

    Ja, det är trevligt med det där regnandet som är nu, och väderleken.

    Trådstartaren

    Det måste bli väldigt instängt att sova så?

    Han från boendestödet som var här på Måndag kväll rev ner mina fläktar och en hårddisk på golvet. Han bara flög upp och skulle rota. Jag hann inte stoppa honom. Det gick så fort. Han tjötade om processorfläkt. Nä, sa Jag, det är chassifläktar. Så Jag sa till hon som kom igår om att mina grejor kunde vara trasiga. Men Jag kan inte testa nu på direkten.

    Nja lite. Men också lite av ett måste, så att det är lättare att liksom komma till ro.

    Tusan, så märkligt, av snubben att göra så. Och faktiskt ganska så hemskt med dina grejer som föll i golvet, speciellt hårddisken. Den här hårddisken, var det en SSD eller en mekanisk?

    Trådstartaren

    En SSD och tre chassifläktar rev han ner. Jag har inte kollat om dom är spruckna efteråt.

    Alltså, sådana där grejer som man är så slags rädd om. Och de är ju också långt ifrån gratis. Speciellt hårddisken. Hoppas innerligt att de klarade fallet hyggligt. Jäddra snubbe, liksom.

    Trådstartaren

    En del av dom där från boendestödet skulle inte ha haft det jobbet. Alla passar inte för det.

    Ska steka mig några chorizo 🙂

    Det kan jag mycket väl tänka mig.

    Det låter gott 🙂 . Fastän jag aldrig vad jag kan minnas ätit några sådana korvar. Ska försöka komma ihåg att spana på Ica efter dem.

    Jag har nyss fixat med mer kaffe (och lite tilltugg). Det får bli lite senare som jag äter idag (har en hel del av fix med “Filer och mappar” som jag vill ha gjort).

    Trådstartaren

    Dom är dyra men dom hade sådana på Willys plus den här veckan.

    Ännu mera kaffe? Hur många koppar har du druckit idag? 🙂

    Ja, det kan jag tänka mig. Fast, det kan det vara värt ibland, med lite gött.

    Det är tre koppar 🙂 . Men jag har inte speciellt mycket kaffe i, egentligen. Det är också ganska så mycket av mjölk (vanlig standard-mjölk). Värmer då också koppen i micron. Tycker det är ganska så gott så, med mycket mjölk,

Visar 12 inlägg - 11,257 till 11,268 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.