Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,813 till 10,824 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Ja, ha, finns det aktiverare till W7? Det kan ju alltid vara bra att ha 🙂

    Jo, denna aktiverare som jag haft under många år nu, och främst fått aktiverat det W7 jag har här på min gamla huvud-dator. Och det har aldrig varit några som helst problem. Men såklart att det är ett suspekt program att vara lite skeptisk mot. Men, det är såpass länge sedan jag hämtade hem det, och det känns ändå hyggligt seriöst och att lita på.

    Trådstartaren

    Jag ska strax ge mig iväg. Hörs sedan? 🙂

    Jo, det gör vi. Hoppas allt går bra.

    Trådstartaren

    Nu har Jag varit ute två gånger igen. Men inget grafikkort idag. Fick mig en kopp kaffe i alla fall. Och så har hörlurarna kommit. Ska försöka ordna så Jag kan prova dom idag. Får bara ställa undan Lenovon först.

    Trådstartaren

    Ja, det funkar. Ljudet är ok fast det inte ser ut så i enhetshanteraren 🙂

    Är du ute och paddlar? 🙂

    Jaha, två vändor idag igen 🙂

    Gott att det fungerade med ljudet.

    Nä, ingen paddling idag 🙂 . Men jag har varit uppe vid sjön idag igen och fixat med det sista av “cykel-service”. Sen blev det en tur in till Ica igen. Ska äta lite strax.

    Blev det något samtal om nya mediciner idag?

    Trådstartaren

    Nä, inga diabetes-mediciner på sjukhuset, utan på vårdcentralen om några veckor. Men det känns bättre idag. Satt precis och spelade flipper på NIS-886:an och det funkar också utan problem. När Jag skulle skruva loss vga-kontakten i Lenovo-datorn följde hela skruven med ut. Så det blev ett väldans pill med att få loss den från kontakten och på plats bak i datorn igen.

    Jag gissar på att Jag får gå ut en sväng imorgon också, då förmodligen grafikkortet kommer.

    Jag förstår. Och gott att det är bättre idag.

    Jo, de där skruvarna (de som ser ut som distanser, antar jag att du talar om). Jag har köpt en sådan där slags skruvmejsel med en fast hylsa som jag brukar dra dem med. Ganska så käck den där, istället för en liten skiftnyckel.

    Känns det bra att gå, och som att ta ännu en promenad imorron?

    Trådstartaren

    Den där skruvmejseln med fast hylsa. Vart har du fått tag i den?

    Jo det gick bättre att vara ute idag. Troligtvis beroende på att det inte var lika varmt. Liksom diabetes och värme går inte i hopa.

    Det kommer jag inte ihåg. Det var så länge sedan. Men det var/är en sådan där sats, med ett gäng mindre hyls-storlekar.

    Jo, förstår. Och idag har det ju också nästan varit lite kallt.

    Trådstartaren

    Jag köpte mig en liten hylsnyckel-sats för några veckor sedan, med den hylsan som passar till distanserna under moderkortet. En 3/16″ har Jag för mig att det är till dom. Och den till kontakterna är väl ännu mindre? Får prova i morgon för nu är det läggdags.

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 10,813 till 10,824 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.