Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,837 till 10,848 (av 11,288 totalt)
11,287
  • GoMiddag 🙂

    Misstänkte att det var något sådant. Men gott att du fick sova en hel del, i alla tall.

    Jo, bra det där att fixa med en disk-kopia, så att det inte blir ogjort allt man donat med tidigare och utifall man vill ha tillbaka operativet.

    Nä, jag sover inte 🙂 . Men snart, tänkte jag. Det har varit ett tag sedan jag lade mig så här under dagen, men idag blir det det. Har nyligen fixat med mat, och sitter här nu och äter.

    Trådstartaren

    Jag håller på att leta efter klonings-kitet. Vette f_n var Jag har lagt det. Måste ha städat undan det innan städtanterna var här. Och även Jag fixar med lite mat. Det blir pizza idag 🙂

    Ja just det, det vill jag minnas att du köpte dig ett, ett sådant där klonings-kit. Kasst när det försvinner så där, dock. Hoppas att du hittar det.

    Jaha, du är inne i en pizza-period 🙂 . Här blir det korv och potatis i vanlig ordning.

    Trådstartaren

    3 pizza för 99 kr 🙂

    Jag letar ännu. Det är ett litet paket med en cd skiva och en usb kabel.

    Jo, misstänkte att du köpte när det var extrapris 🙂

    Så dumt, att det försvinner sådär. Men det där skulle kunda hända mig med.

    Trådstartaren

    Det var gött, nam nam 🙂

    Det är en sådan grej man inte använder så ofta. Men den låg på köksbordet innan städtanterna var här. Jag kan inte komma ihåg vart Jag har lagt den bara.

    Trådstartaren

    God Kväll? 🙂

    Nu har Jag letat överallt flera gånger efter kloningskitet utan att hitta det. Så Jag beställde ett nytt. Jag vet, helt bortkastade pengar. Men det är borta. Det ligger inte i källaren heller.

    Hoppas du har bättre ordning på dina saker? 🙂

    Trådstartaren

    Nu går Jag och lägger mig. Hoppas vi hörs i morgon? Natti Natti 🙂

    Ber om ursäkt, att jag inte svarat. Har haft allt nedstängt sedan jag lade mig förut idag. Och det har varit en litet lurig dag, för att vara allt för kortfattad.

    Det var synd att du inte hittade kloningskitet. Tänkte på det förut, att du kanske skulle kunna ha lagt det i något av dina tomma chassin, som inför att städtanterna skulle komma och då kitet så småningom skulle användas i det framtida projektet. Men som sagt, det var bara en tanke.

    Förstår att du har lagt dig, sedan ett tag. Men, Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag har sovit länge. Ser att det finns två nya xp på Tradera. Men det är till Dell och Fujitsu Siemens. Utan nycklar är dom också. Den här gången tittade Jag extra noga och ska inte köpa.

    Är det bra med dig? 🙂

    GoMörra 🙂

    Jo, man lär sig av sina misstag. Det är så här med, att jag spanar en extra gång om det är något aktuellt att köpa.

    Tackar som frågar. Men nja, det är inget vidare (magen bråkar, och hjärtat, främst).

    Trådstartaren

    Vad jobbigt, stackarn. Om det fanns något Jag kunde göra så hade Jag gjort det. Ska du försöka sova en stund då?

Visar 12 inlägg - 10,837 till 10,848 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.