Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,801 till 10,812 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Ja, om Jag orkar hålla mig upprätt. Ibland vill Jag bara lägga mig ner. All energi försvinner. Ska till diabetes-sköterskan om några veckor. Får se om Jag kan få någon bättre medicin.

    Hoppas du också snart börjar må bättre? 🙂

    Ja, tusan, så det blir. Hoppas att det finns någon bättre medicin.

    Jo, hoppas.

    Trådstartaren

    Jag lyckades gå ut två gånger idag. En gång för att handla och den andra gången för att hämta moderkortet. Grafikkortet kommer imorgon tror Jag. Men Jag är helt slut. Har tagit min medicin som Jag ska och Jag har inte slarvat med maten idag, men ändå känner Jag mig trött och skakig.

    Här är en bild på moderkortet. Det ser rent och fint ut 🙂

    Hittade inget i bios på Lenovo datorn. Det kanske är något särskilt grafikkort som behövs till den, kanske. Men nu får den vara ett tag.

    Ibland känns det som om Jag ska dö eller något åt det hållet. Yrseln, ångesten och att det svartnar för ögonen. Men det stoppar mig inte. Jag äter korv i stället 🙂

    Hallå 🙂 . Och ursäkta ett sent svar. Hart nyligen kommit hem igen; har varit uppe vid en sjö i närheten och fixat med lite cykel-service, sen blev det en tur in till Ica.

    Jag tycker du har kämpat på mycket bra idag, trots allt, med de bägge rundorna ned till stan. Tycker du är duktig.

    Tack för bilden på moderkortet. Det ser ut som ett mycket trevligt kort 🙂 , och med alla SATA-anslutningarna, med IDE- och floppy-sockeln. Och RAM var det med också, vad jag förstår. Bra köp.

    Jo, hemska känslor det där, såklart.

    Trådstartaren

    Jag har suttit här och läst i manualen till moderkortet i flera timmar nu. Dom har satt ljudet till fronten längst ner till vänster på kortet. Alltså så långt bort som möjligt. Fast Jag förstår inte riktigt vilken kontakt det ska vara till mic respektive hörlurar. Men det ordnar sig nog när Jag har kommit så långt.

    Vad trevligt att vara vid en sjö 🙂

    Jo, det där ger sig sen när du för fördjupat dig lite mer. Och kanske att jag kan vara lite behjälplig.

    Ja, det är ett ganska så trevligt ställe där uppe vid den där sjön. Och såpass långt ifrån stora vägar så att det är sådär skönt tyst. Dock lite folk som kommer och går lite då och då, även fast jag ställer mig lite avsides, vilket är lite synd. Men det är också en del bebyggelse en bit innan sjön, med mindre villor och hus.

    Trådstartaren

    Det låter som en trevlig plats 🙂 Det är nog många som tänker som du och vill vara där.

    Imorgon ska Jag hämta mediciner och träffa den där personen från sjukhuset. Och förhoppningsvis hämta grafikkortet. Känner mig inte helt bra ännu, men Jag får hoppas på morgondagen.

    Går snart och lägger mig. Natti Natti 🙂

    Jo, precis 🙂 . Där är också en liten badplats, och en kanotklubb.

    Ja, vi hoppas på morrondagen. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Jag utser dig till hedersmedlem i den där kanotklubben 🙂

    Vanligtvis brukar Jag hämta mediciner vid den här tiden. Men han från sjukhuset kommer inte förrän kl 13:00, så Jag får vänta. Känner mig lite bättre idag, men skakningarna är kvar. Inte lika starkt som under dom senaste dagarna. Men det är något obehagligt ändå.

    GodMorgon 🙂

    Gott att höra av dig.

    Jo, den där kanotklubben, har faktiskt funderat lite smått på det. Det är änna lite lockande med det där att paddla ikring. Men, nej, det får vara. Det är långt ifrån aktuellt med något umgänge, för min del. Och det är nog också en del kostsamt.

    Hoppas allt går bra sen, med hämtningen av medicinerna. Och, såklart, att det där är obehagligt med skakningarna som är en del kvar, det förstår jag. Men, gott att det är lite bättre, överlag.

    Trådstartaren

    Väntar på hörlurarna så Jag kan testa ljudet på den där NIS-886 innan Jag plockar undan den. Efter en hel del efterforskning har Jag kommit fram till att Jag tror det ska vara W7 på den. Och det råkar vara så att Jag har en W7-ultimate på Svenska liggande 🙂

    Det låter trevligt, med W7U 🙂 . Och skulle du behöva en aktiverare, så har jag en.

Visar 12 inlägg - 10,801 till 10,812 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.