Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,261 till 10,272 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Så där är förståndigt att göra, tycker jag. Så att maten är säkrad.

    Ja, he he 🙂 , i badrummet.

    Trådstartaren

    Var precis ute i badrummet och körde lite auto-cad 🙂 🙂 Jag har letat efter auto-cad till XP men hittar bara ryska versioner.

    Hoppas du ursäktar mig, men jag förstår inte 🙂 . Förmodligen är jag trögfattad. Men har du lust att förklara. AutoCAD förstår jag dock, det har jag liggandes.

    Trådstartaren

    Det var bara på skoj. Jag har ingen dator i badrummet. (Ännu) 🙂 🙂

    Misstänkte det 🙂 , men jag är änna trög (som vanligt). Det är lite synd det där, egentligen, att inte kunna ha som en dator i badrummet; för mig hade det varit en bra sak, med tanke på plats här i lägenheten som det lite ont om. Det har faktiskt blivit att jag funderat på det kortare stunder, men det är liksom bara att släppa.

    Trådstartaren

    Vad är det för version av AutoCAD du har? 🙂

    Paketet har kommit nu och det snöar ännu. Får hämta det innan det blir för mycket folk ute.

    Det är en riktigt gammal version, “Autodesk – AutoCAD LT Release 1” till W3.1, som jag har i min gamla 486’a.

    Hoppas det går bra. Och tänk på att det kan vara halt.

    Trådstartaren

    Jag tar det lugnt ute i snön 🙂 Får gå någon kilometer pga ett vägarbete som gör att inte bussen går hit. Sedan brukar Jag stå vid den närmaste busshållplatsen och frysa. Och det är samma när Jag ska hem. Får gå en lång bit.

    Hörs senare 🙂

    Hoppas allt gick bra idag, och att du inte halkade. Och inte frös så mycket.

    Nu ska jag i min tur ge mig iväg här en sväng, på cykeln, för att handla lite. Och hämta ett paket.

    Trådstartaren

    Det har varit något vajsing med forumet, men nu kan Jag skriva igen. Är trött efter en lång dag. Ska bli gött att sova sedan. Jag tog det försiktigt ute i snön och gick in i affären. Då halkade Jag på golvet. Snön hade frusit fast under skorna. Men Jag klarade mig som tur var. Paketet var öppnat. Ena sidan var borta. Det är nog någon som har öppnat det tänker Jag. Så Jag förstår varför det var försenat.

    Skrämmande med AI som kan bli smartare än människan såg Jag på nyheterna. Man vet aldrig vad för jävelskap det får för sig. Det blir krångligt som bare den. Liksom att gamla tanter idag inte har internet. Det blir samma för oss. Lika svårt som dom gamla tanterna och gubbarna har det med mobiler och datorer alltså.

    Jaha, det har varit problem med forumet. Gissar att det också kan handla om att där förmodat är en hel del av attacker här och var på Internet, som kanske täpper till.

    Så typiskt att du halkade inne i affären, istället. Men kanske inte så konstigt, när man då också liksom har släppt på garden till snön utanför.

    Jo, det där med AI, det är nog något som vi måste passa oss för. Läste just en artikel (” AI-experter vill pausa utvecklingen av stora AI-system “), Och jo, du har nog rätt, förmodligen kommer tekniken att springa iväg även för oss.

    Trådstartaren

    Det är nog bara Ryska hackare som vill åt den hemliga informationen här på forumet 🙂 🙂

    Tack för länken 🙂 Det var precis det dom sa på nyheterna. Skrämmande.

    Ska strax gå och lägga mig för att sova i tolv timmar. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 10,261 till 10,272 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.