Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,273 till 10,284 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jo, he he 🙂 , så är det nog.

    Själv ska jag sätta mig och glo på “tv”, tills jag sen lägger mig.

    Hoppas du får en god natt. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag fick sova mina tolv timmar och det känns bra. Måste ut innan snön kommer för att hämta mediciner.

    Hoppas du mår bra? 🙂

    GoMörra 🙂

    Det var gott att höra, att du fick sova såpass och att det känns bra.

    Jag har också sovit ganska länge och bra. Men läget är inget vidare, för att vara kortfattad.

    Hoppas allt går bra idag, igen. Och tänk på hur du halkade inne på affären igår.

    Trådstartaren

    Det var inget vidare väder att vara ute i. Kallt och jävligt. Ska hålla mig hemma i morgon kanske. Eller så får Jag något ryck och åker till Rusta och Clas Ohlson.

    Hade inbrott i förrådet och behöver ett nytt hänglås. Men det kan vänta tills nästa vecka, tänker Jag nu. Brr vad Jag är frusen.

    Ja, det kan jag tänka mig, att det var kallt och jävligt ute idag (har varit inne hela dagen idag).

    Tusan för det där med inbrottet i förrådet. Har också haft det, tre gånger vill jag minnas. Fast det är ganska så många år sedan sist, om jag minns rätt. Blev du av med något av värde?

    Trådstartaren

    Det var en månad sedan. Jag blev av med en kasse med dukar som Morsan hade virkat för länge sedan. Sådant som inte går att värdera i pengar. Jag hade satt kassen där för det var inte rätt mått på fönsterbrädorna i den här lägenheten. Och så hade Jag inte plats för resten här nere.

    Någon har mina saker.

    Ja, sådant är väl nästan värre att bli av med, som duken som din Morsa hade virkat. Tusan, jag vet inte hur det är med dig, men det hände/händer mig så blir jag så konstigt slags arg (fast, konstigt vore väl annars).

    Trådstartaren

    Jag har klagat på säkerheten här till vaktmästaren. Kamerabevakning tack, typ.

    Jag funderar på att skaffa mig en elcykel. En sådan där trehjuling med låda fram 🙂 Men här får man inte ha något ifred, så Jag måste ha ett garage först. Jag tror man får bostadstillägg för det också. Men först ska datorn byggas.

    Det där är väl ett ganska så bra fordon, en trehjulig elcykel med låda där fram. Synd bara att allt sådant här nytt skall vara så nästan lite sådär hopplöst dyrt. Har spanat lite på elcyklar själv, men det är inte att tänka på, tycker jag. Sen, en sådan är det nog mer eller mindre ett måste att ha uppe i lägenheten, om man vill ha den ifred (tyvärr).

    Trådstartaren

    Det var dom här Jag tittade på 🙂

    Nu är det läggdags. Natti Natti 🙂

    Jo, en sådan hade varit mycket bra, att ha. Men, tusan, vilka priser.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år…..

    Grattis på födelsedagen 🙂 🙂 🙂

Visar 12 inlägg - 10,273 till 10,284 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.