Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,973 till 9,984 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Oj vad tiden går. Fick tagit mig några tabletter och det hjälper känns det som. Nu kan Jag gå och lägga mig. Boendestödet kommer inte ikväll heller. Dom tycker säkert att det är för kallt att gå ut?

    Hoppas det blev bra med kablarna? 🙂

    Natti Natti 🙂

    Det låter bra, att tabletterna känns som om de hjälper.

    Jodå, det blev/blir bra 🙂

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag har det bättre i drömmens värld än vid den vakna tiden. Men Jag får göra så gött det går på dagarna. Ska in i duschen nu så Jag kommer igång.

    Hoppas det är bra med dig? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Har nyligen satt mig här igen. Har sovit ganska så länge, och ganska så mycket.

    Det låter såklart lite sådär, att du har det bättre i drömmens värld. Men jag tror jag förstår, lite. Och visst är det så, man får göra så gott man kan under dagarna.

    Nja, men hyggligt lugnt är det.

    Ska strax fortsätta med min HP-8400p och dess W10P, och få på plats ett mindre gäng drivrutiner till. Ska också fortsätta med att dra en ethernetkabel uppe i taket (blev inte klar igår/inatt).

    Trådstartaren

    God kväll? 🙂

    Det blev att Jag beställde ett sådant där klonings-kit till hårddiskar och en SSD till. Får vänta på det några dagar. Och så fixade Jag med fiskpinnar med lingonsylt och mos till middag. Nu har boendestödet varit här. Har tagit min medicin och ska strax gå och lägga mig.

    Jag ska se om Jag har något trevligt att skriva om imorgon. Natti Natti 🙂

    God Kväll 🙂

    Det lät kul, med ett klonings-kit och ännu en SSD 🙂 . Undrar vad det blev för SSD, men det kan vi ta imorron.

    Här blev det korv och potatis till middag, i vanlig ordning 🙂

    Du behöver inte tänka så, att tänka på att skriva något trevligt, om du inte vill. Det blir så bra ändå. Och, jag förstår.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂 🙂

    Jag sitter här och lurar för mig själv. Tänker på den nya lönen som kommer i Januari. Vi ska få en höjning på ca 900 kr per månad och en skattesänkning på ca 1130 kr per år. Och så kollar man bostadstillägget. Där blir det en sänkning av ersättningen i och med den höjda lönen. Så det som ser ut som en skattesänkning är i själva verket en skattehöjning. Dom ger pengar med den ena handen och tar med den andra. Vi får bara behålla någon enstaka hundralapp efter allt ser Jag när Jag räknar på en höft.

    Det är en Samsung 870 EVO på 500 GB som Jag har beställt. Ska prova att klona disken i desktopen. Bara för att se om det går 🙂

    Trådstartaren

    God Kväll? 🙂

    Men Jag är självklart nöjd med varje extra krona Jag kan få.

    Nu är det läggdags. Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Ursäkta ett litet sent svar. Har varit iväg här på cykeln, och handlat.

    Jo, det blir nog inte så mycket av höjning, när allt kommer ikring.

    Det blev inte mycket prat om diskar och kloning idag, men det kanske vi kan ta imorron?

    Ursäkta igen, såg ditt GoNatt-inlägg först nu.

    Hörs imorron. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Sov lite längre idag och hade svårt att ta mig upp. Att hämta en kopp kaffe kändes som ett j_fla jobb. Men nu har Jag fått i mig frukosten och på med kläderna. Enligt Post Nord appen kommer mitt paket idag. Så om några timmar vet Jag hur det går med kloningen, tänker Jag. Men först måste Jag ut och fylla på busskortet och handla lite.

    Hoppas du har haft en bra natt? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Jo, tala gärna om hur det går, med kloningen.

    Nja, inatt var det inte många timmar av sömn.

Visar 12 inlägg - 9,973 till 9,984 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.