Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,961 till 9,972 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Nä, jag vet, du har ingen bil. Men kanske du skulle kunna använda den där vagnen du köpte (om det var på Clas Ohlson), eller om du har någon annan sådan där bra vagn (vill minnas att du talade om någon gammal barnvagn, här om tiden). Men sen får det ju också vara ganska så lokalt, med hämtandet av grejer, förstås.

    Trådstartaren

    A, just det. Låna barnvagnen är en bra ide´ 🙂 Du fick mig att tänka i positiva banor 🙂

    Det var roligt att höra 🙂

    Nu är det snart mat här, och sen spana på “TV” (på SvtPlay). Satt ända till halv-ett inatt, och spanade. Men det blev lite på YouTube också.

    Trådstartaren

    Ja, hoppas du hittar något trevligt att titta på. Natti Natti 🙂

    Jo, det blir ibland att det dyker upp något intressant att titta på.

    Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Har varit uppe ett litet tag. Somnade en del sent och vaknade en del sent.

    Hur har du haft det inatt? Har du vaknat tidigt?

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂 🙂

    Jag känner mig inte så bra idag. Var uppe kl 6:00, men sedan vet Jag inte vart timmarna har tagit vägen. Nu väntar Jag på boendestödet. Bara Jag inte blir av med dom också.

    Ajdå, såpass. Jag trodde att du var iväg någonstans, och inte hann att skriva något. Känner du för att lufta lite om hur du känner, så gör gärna det. Hoppas dock att det lättar upp lite, snart.

    Trådstartaren

    Boendestödet har gått. Och Jag har tillbringat tiden efter det till att gå igenom massor av spam om black friday. Har ont i magen och Jag är fortfarande nervös. Känner mig inget vidare. Men Jag hoppas på att det ska lätta upp om några timmar.

    Det där med att du känner dig nervös, vet du vad det beror på?

    Trådstartaren

    Jag vet inte just nu för tillfället. Är bara nervös, har svårt att koncentrera mig och har ont i magen.

    Ja, sådan där jäddra olust. Och som är svår att sätta ord på, när man dessutom har svårt att tänka och liksom vara. Tänker på dig och känner med dig, och hoppas att det lättar snart.

    Håller på här och donar med lite smått, här i lägenheten; fixar med lite sorterande av hårddiskar i diverse smålådor som jag har liggandes, och fixar med lite nya kabedragningar av ethernetkablar.

Visar 12 inlägg - 9,961 till 9,972 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.