Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,985 till 9,996 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Visst ska Jag göra det, om du vill 🙂

    Jag hinner handla innan paketet kommer. Hör av mig senare.

    Jo, det hade varit roligt 🙂

    Hoppas allt går bra, nere på stan.

    Trådstartaren

    Jag är hemma nu. Men paketet har inte kommit ännu. Ska ordna med någon mat så Jag får ork 🙂

    Det låter bra, att du är hemma igen och fixar med mat.

    Det kanske inte heller kommer idag, paketet. Och sen är det väl också lite att sätta sig in i, med att spana närmare på det där klonings-kitet. Så, det kanske blir någon annan dag, som du fixar med det.

    Min nyinköpta SSD har heller inte kommit ännu. Men kanske att den gör det om någon eller några timmar när postiljonen varit här i svalen och till postboxen.

    Trådstartaren

    Paketet kom nu 🙂 Ska titta närmare på det efter maten. Det här blir roligt, tror Jag 🙂

    Det låter bra 🙂 . Och jo, det är faktiskt en ganska så häftig känsla när en klonad disk startar upp, med operativet som kopierades från original-disken; hoppas du också känner det 🙂

    Var nyss nere till postboxen, och min “870 EVO 1TB” hade nu kommit. Men denna spanar jag närmare på en annan dag, då det är lite annat före att dona med.

    Trådstartaren

    Jag har kommit igång med kloningen nu. Sedan återstår att se hur man tar isär desktopen, hur man får ut hårddisken. Men det tar Jag inte idag. Det börjar mörkna nu. Får se imorgon med ljuset.

    Jo, de olika stegen i ett donande måste man ta när det passar bäst.

    Vad var det för kloningsprogram, i kitet?

    Trådstartaren

    Tänkte du skulle fråga, så Jag tog en bild 🙂 Det är snart klart.

    Tackar så mycket 🙂 . Dock, det där programmet har jag aldrig stött på förut, och det ser heller inte ut som något jag donat med tidigare. Ska ta och kolla upp det på nätet senare, om det finns att spana på. Såg också i bilden att “Verifierar=av”; jag hade nog sett till att den inställningen var i läge “på”, så att det kopierade kollas läget för (vad jag förstår).

    Trådstartaren

    Det var en sådan där guide i programmet. Bara att trycka på nästa och nästa osv. Så Jag gjorde inga inställningar. Men nu har Jag plockat ur hårddisken. Har en sådan där adapter för SSD liggande, som Jag får leta upp nu 🙂

    Jag förstår. Och det är säkert bra som det var/är. Och, huvudsaken är att det blir en disk-kopia som sen startar upp utan några märkliga fel.

Visar 12 inlägg - 9,985 till 9,996 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.