Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 8,065 till 8,076 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Då får Jag önska dig lycka till med budgivningen 🙂 Hoppas ingen annan vill ha diskarna så du får dom billigt?

    Jo, precis, hoppas verkligen det. Men det är ju också lite av tillfälligheter, om det är liknande stollar (som mig) som råkar snubbla över någon av annserna.

    Håller på här och gör mig i ordning för att ge mig iväg, trots allt. Men, jag tänkte hämta ut en disk som kommit, och KVM-switchen. Och få handlat lite. Är hemma igen om några timmar.

    Hoppas det går smidigt med tvättandet idag.

    Trådstartaren

    En timme kvar till tvätten.

    Det är roligt att få paket 🙂

    Trådstartaren

    Jag hör åskan på avstånd. Men Jag är klar med tvättmaskinerna som tur är. Det är bara torkningen kvar. Jag fylls av obehag av att gå ner i källaren. Ångesten kommer krypande. Men Jag hittade en tia 🙂

    Hoppas du hinner hem innan regnet kommer? 🙂

    Har ganska så nyligen kommit hem här igen. Och jo, jag hann hem. Och, här har det också börjat att åska, så där lite på avstånd. Hoppas att strömmen inte går denna gång. Och att de som i så fall är experter på att fixa till det hela inte är på semester.

    Gott att det snart är klart med tvätten. Och gött att du hittade en tia 🙂 …sådant är faktiskt lite glädjande.

    Trådstartaren

    Ska strax gå ner och hämta det som ligger i tumlaren. Sedan är det bara det som hänger i torkrummet kvar.

    Enligt väderprognoserna ska det inte börja regna förrän ikväll. Men det är osäker prognos, så man vet ju aldrig. Jag vågar i alla fall inte starta xp datorn idag.

    Nu blinkade det till här. Är tillbaks om en stund 🙂

    Trådstartaren

    Ja, det blev regn och åska. Har suttit och tittat på det en stund.

    Har du ström? 🙂

    Ja, det var en liten Antony Blinken här förut, men bara en mycket liten. Dock, här blev det inte mer än åska på avstånd, och en pytteskur. Avundas dig lite 🙂 . Men det kanske blir lite mer imorron, här.

    Trådstartaren

    Temperaturen föll hastigt och det kom regn 🙂 Men nu droppar det bara lite försiktigt. Vädrar för fullt så Jag får in lite frisk luft. Ljuset blinkade till igen nu.

    Jo, så gött det där är, när det varit sådär jobbigt och tryckande varmt och när det sen regnar.

    Trådstartaren

    Ska hämta upp tvätten nu. Har yrsel och ångestattacker igen. Får se om Jag klarar att gå där nere.

    Usch, det låter inget vidare. Gick det det hyggligt, att få upp tvätten?

Visar 12 inlägg - 8,065 till 8,076 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.