Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 8,077 till 8,088 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Nu ligger det i hopa vikt på sin plats 🙂

    Får se vad som finns på Tradera eller om det finns något nytt till datorerna? 🙂

    Gott 🙂

    Jo, hoppas du hittar något trevligt. Apropå den där DX4’an (du vet), som jag har i Minneslistan där på Tradera, så går dess auktion ut om femtio minuter; än så länge är det bara ett bud. Sen den där datorn med det trevliga ATX-chassit, är det än så länge ingen som budat på; har funderat på det hela, men nej det får vara, det blir änna för mycket pengar tillsammans med allt annat jag köpt.

    Här har det nu kommit ingång ganska så rejält med både regn och åska, förresten.

    Trådstartaren

    Många gånger blir det impulsköp där på Tradera 🙂 Men just nu har Jag inget på gång.

    Vad gött att du också fick regn och åska. Hoppas det klarar sig med strömmen? 🙂

    Jo, gött 🙂 . Tycker det är så häftigt, och mäktigt. Och här var alldeles nyss en sådan där riktigt hög knall, med ett inledande sken som talade om att det inte var speciellt långt här ifrån. Väntade mig att strömmen skulle gå, men det höll sig.

    Trådstartaren

    Det blev sådär härligt mörkt här nu och åskan hörs långt borta. Den där 486:an har bud såg Jag för en stund sedan 🙂

    Jo, och sen blev det att den gick för sexhundra. Vilket var en bra bit ifrån vad jag gissade. Sen den där andra med det trevliga ATX-chassit blev i alla fall såld, för femhunda.

    Trådstartaren

    Jag följer utvecklingen om datorerna med spänning. Kanske Jag hittar något bra objekt att plocka delar från till en W98SE dator?

    Nu väntar Jag på boendestödet 🙂

    Jo, hoppas det dyker upp några trevliga och hyggligt billiga objekt framöver.

    Trådstartaren

    Jag sitter här med ett värmeljus och myser till ljudet av regnet 🙂

    Det dyker säkert upp mera delar på Tradera nu när folk kommer hem från semestern, tänker Jag.

    Ja, kanske, och förhoppningsvis. Har bara en sådan otäck känsla av att folk oftast och sedan ett längre tag tillbaka tar sina gamla grejer till återvinningen istället. Det är liksom inte som förr. Och så länge sedan som jag såg någon gammal dator stå och drälla i något soprum exempelvis. Jättesynd, och tråkigt, med den där känslan.

    Trådstartaren

    Boendestödet kommer inte och Jag har tagit mina mediciner, så Jag får gå och lägga mig.

    Hoppas den där känslan försvinner snart 🙂

    Natti Natti 🙂

    Ja, det får vi hoppas 🙂

    Hörs imorron. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 8,077 till 8,088 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.