Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 8,053 till 8,064 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Tackar 🙂 . Och Grattis, du med.

    Hörs imorron. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Är lite smått nervös och har ångest. Men Jag överlever. Det blir nog bättre om en stund. Var uppe tidigt med kaffet och har svårt att komma igång. Och så är det en sådan där j_fla tvättdag idag också.

    Hoppas du slipper fly idag och att du mår bra? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Ja, hoppas det blir bättre snart. Kan det komma lite av att det är tvättdag idag, tror du?

    Jo, jag ska försöka hålla mig hemma idag.

    Trådstartaren

    Jag fick precis i mig frukosten. Det kanske känns bättre när energin kommer. Jag känner mig lite stressad.

    Hoppas hårddisken är ok? 🙂

    Jo, hoppas det.

    Här fick jag precis lagt ett gäng tvättkläder i blöt i badkaret, i varmt vatten med tvättmedel. Där får de ligga ett tag innan jag börjar att blaska och liksom knåda. Blev änna inspirerad av dig, nu när du nämnde att du hade tvättdag idag 🙂

    Jodå. Eller rättare, det verkar så. Har ganska nyligen startat upp den i test-datorn igen. Får jag visa några bilder, på disken igen?

    Trådstartaren

    Vilket jobb att tvätta för hand? Jag är glad att det finns maskiner till sådant.

    Klart att Jag vill se bilder 🙂

    Jo, så är det allt, det är lite jobbigt. Men det blir liksom värt det, då jag slipper att gå här mellan husen; med tanke på någon slags folk-skygghet.

    Kul 🙂 . Ska bara fixa upp dem till Bildtagg först.

    Sådärja 🙂 , uppladdat: Översyn och rengöringInkopplad för testningYt-test gjord ;

    Trådstartaren

    Tack för bilderna 🙂 Jag är imponerad av att du fick både loss och dit kretskortet. Och så bra att den var felfri 🙂

    Nu måste Jag spola av mig med kärchern 🙂

    Tack tack 🙂 . Nu är inte testandet klart ännu, men jag tror att disken fortsatt kommer vara ok sen. Och jo, att den var i ett så fint skick, det var/är änna glädjande och upplyftande. Men, det är lite speciellt med en sådan där disk, en Bigfoot. Och, ljudet från den är också sådär lite speciellt, med det där knastrandet när den läser och skriver, som är slags trevligt. Visserligen även lite av det där vinande ljudet från diskarna som snurrar, som är lite för högt, men ändå även det slags trevligt.

    Ta det lugnt bara, med Kärchern 🙂

    Trådstartaren

    Nu sitter Jag på tork 🙂

    Jag förstår vad du menar med ljuden från disken 🙂 Alla datorer har sina individuella ljud.

    Jo, det är änna lite av det där ljudet från förr 🙂

    Sen, som en liten slags parentes, så har snubben jag köpte disken av lagt ut ännu två Bigfoot, varav jag budat på den första (till att börja med). Skrev idag också till snubben och frågade om det var så att han hade fler dylika att lägga ut i auktioner, och det visade sig att han hade tre till (sade han, i alla fall). Och, jag har för avsikt att försöka få köpt dem alla 🙂 . Men, det är klart, det får inte springa iväg i pris.

Visar 12 inlägg - 8,053 till 8,064 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.