Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 8,041 till 8,052 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    En sådan disk visste Jag inte att det fanns 🙂 Aldrig hört om tidigare. Men Jag tog inte isär datorerna förr heller. Tack för bilderna 🙂

    Tack tack 🙂 . Nä, den är/var väldigt udda.

    Trådstartaren

    Hoppas den fungerar? 🙂 Och klarar ditt test.

    Jo, hoppas verkligen det. Men enligt säljarens bilder så hade han kört chkdsk mot disken, så den startar nog upp. Dock, jag räknar med att där är en del skadade sektorer, exempelvis; så blir jag inte så lessen sen 🙂

    Trådstartaren

    Nu kommer snart boendestödet. Hinner ta mig en cigg innan. Sedan ska Jag äta wienerkorv med bröd 🙂

    Hoppas det blir en bra promenad. Och det där låter gott, med wienerkorv och bröd 🙂

    Hade tänkt att hålla mig hemma idag, men det blir ändå att jag tar mig ut en sväng (på cykeln).

    Trådstartaren

    Hemma igen. Har varit på guidad tur i det där spökhuset 🙂 Det var jättetrevligt.

    Hoppas du hittar något bra ställe att äta din glass på? 🙂

    Hemma igen, sedan ett litet tag.

    Det var jätteroligt att höra, att det blev så bra 🙂

    Jodå, det blev att jag satte mig under brofästet igen, med ett glasspaket. Sen blev det en tur till det andra mindre samhället. Vilket också blev en ganska så lång tur fram och tillbaka på landsvägen. Och jag frågade mig flera gånger vad som hade varit bäst, att låta bli att “fly” eller att vara ute i värmen. Det var liksom ingen höjdare att vara ute idag, speciellt inte när jag kände mig såpass trött och tung. Nå, nu har dagen nästan gått.

    Vad har du hittat på sen under dagen, efter besöket i spökhuset?

    Trådstartaren

    Jag sitter här med min ångest och väntar på att medicinerna ska verka. Har hållit mig inne i mörkret under hela eftermiddagen. Temperaturen håller sig ganska bra här när det är stängt. Och Jag har precis dragit igång AC:n i sovrummet. Det kommer snart att bli kallt och gött där inne.

    Hade budat på ett grafikkort som Jag hade glömt bort helt och hållet. Men Jag vann budgivningen 🙂 Ingen annan som ville ha det. Ett Gigabyte GeForce GTX 460 som funkar bra till XP.

    Hoppas du slipper fly mera idag? Har du testat hårddisken? 🙂

    Ja, usch för ångesten. Men jo, skönt när det blir så där svalt, och det gör gott när man känner sig jobbig.

    Det ser ut som ett trevligt grafik-kort. Googlade och hamnade hos Inet. Kul att du fick köpt det 🙂 , och det skall bli kul sen att höra hur det gick, med att få det på plats i datorn.

    Här blev det också lite så, med budandet på Tradera. Eller kanske lite mer rättare, jag räknade inte med att vinna budgivningen. Men det visade sig att jag gjorde det för en “Netgear Stora” (en äldre NAS, för totalt 307kr (det var angivet “Fri frakt” för denna)) och en “Tellstick Duo” för totalt 136kr. Har nyss betalat dem.

    Jo, ska jag snart äta lite. Sen spana på SvtPlay. Sen så småningom sova. Så, inget mer “fly” idag.

    Jodå, jag fick faktiskt kopplat in den förut och påbörjat. Och det visade sig att den höll hundra procent i hälsa enligt Hard Disk Sentinel. Påbörjade att radera den, men sen blev det inget mer idag. Ska fortsätta med disken imorron, tänkte jag.

    Trådstartaren

    Jag gav 223 kr inklusive frakt 🙂 Grattis till dina fynd 🙂

    Nu ska Jag stänga av alla apparater här så Jag kommer mig i säng.

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 8,041 till 8,052 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.