Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 8,029 till 8,040 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag brukade rita spindlar med sex ben när det skulle vara åtta 🙂

    Det är en klen fläkt i alla fall. Har inte orkat flytta datorn ännu, får ta det imorgon. Nu kommer snart boendestödet.

    Hittade en sida, där det står lite om detta med fläkt-kontakterna. Främst då under ” Can I Plug a 3-Pin Fan Into a 4-Pin? – Yes, you can. “. Så, det verkar vara ok, med en 3-pin-kontakt i en 4-pin-sockel.

    Trådstartaren

    Tackar för länken till den sidan 🙂 Känner mig lite lugnare.

    Boendestödet har inte kommit ännu. Vet inte var dom blev av?

    Tack tack 🙂 . Ja, så hade jag också känt.

    Trådstartaren

    Nu har dom varit här och Jag kan gå och lägga mig.

    Natti Natti 🙂

    Det låter bra 🙂

    Hörs imorron. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag känner mig mycket svag i kroppen och hade svårt att ta mig upp. Blev sittande med kaffet i över en timme. (Har termoskanna på bryggaren) Ännu en dag med för hög värme väntar.

    Ööh 🙂

    Hur är det med dig då? Gissar att du är uppe sedan länge? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Nä, idag blev det lite senare; var uppe tio minuter över nio. Men det har också varit en hel del av halvsovande och tillvaknanden, och några gånger då jag varit uppe här inatt.

    Jo, idag verkar det bli så där lite otäckt varmt.

    Trådstartaren

    Jag ska gå ut med boendestödet kl 12:00. Få vara ute i värmen en timme. Stänger fönstren här på dagarna och har öppet på nätterna, så det är ganska svalt här inne.

    Hur går det med diskarna? 🙂

    Glömde att be lite om ursäkt, förut, att jag var så fåordig. Du förstår, det är en del det här läget när det är sådär mycket med tjut i öronen, främst. Det är änna svårt att tänka, och koncentrera mig. Nåväl 🙂

    Jättebra att det blir så, att ni går ut och går. Lite synd dock, att det kanske är/blir lite för varmt idag. Hoppas det dyker upp lite moln, sen vid tolv-tiden.

    Jo, jag har också öppet fönstren på nätterna, lite sådär på glänt några av dem (i köket och i badrummet). Men här får det bli att jag också har öppet lite smått även under dagen. Speciellt om jag har igång den där W8-datorn, som är som en liten värmefläkt.

    De där USB-diskarna har jag inte kommit något vidare med, men förmodligen senare idag. Fick i alla fall packat upp den där fina IDE-Bigfoot-disken under kvällen. Ska spana lite närmare på den om ett tag, och få kopplat in den i en test-dator. Vill du se en bild på denna fina gamla disk?

    Trådstartaren

    Visst vill Jag se en bild 🙂

    Kul 🙂 . Här är två bilder: Bigfoot – ÖversiktBigfoot – I jämförelse med en vanlig 3,5″ ; Här är också en lite mindre info-sida hos Wikipedia.

Visar 12 inlägg - 8,029 till 8,040 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.