Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 7,033 till 7,044 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Nä, “skam den som ger sig” 🙂 . Hade dock hoppats på denna version av Winpower, då det änna såg lovande ut igår kväll, och det hade varit roligt att få säga att detta program skulle du nog kunna testa. Men det är frågan, nu. Å andra sidan, så kan det vara värt att testa. Men det är ju just det när man installerar så blir det en massa skräp kvar när man sen måste avinstallera, om det visar sig att det inte ville sig. Jag sitter här och donar med en test-dator, och då spelar det ju ingen roll det där. Har dock ett till program som jag hämtade igår, att testa med. Och jag vill minnas att jag stötte på ännu ett som verkade vara värt att testa med. Får se här under dagen, hur det kan gå.

    Jo, det tycker jag att du skall göra. Jag tänkte på det också, att föreslå att du skulle kontakta någon. Men det var mer att jag tänkte på det där kontakt-formuläret som fanns på tillverkarens sidor, och att du då eventuellt skulle fråga om du kunde få skickat den förmodat medföljande CD-skivan till dig som du inte fick med (då du ju köpte en helt ny UPS). Men, att skriva till CDON är kanske det bästa att göra.

    Trådstartaren

    Jag ska fixa med ett mail någon gång i helgen. Orkar inte just nu. Men då får Jag nog svar i nästa vecka, tänker Jag.

    Datorn och UPS,en går tyst och fint idag med. Startade upp den för en stund sedan. Men det blir ingen musik ännu. Är alldeles för tung i huvudet.

    Jo, och tänka ut i lugn å ro vad att skriva. Och jag vet, det är långt ifrån alltid som det är läge att få till ett sådant mail, eller dona med sådant där man behöver vara lite mer formell.

    Mycket gott att höra, att det är tyst och fint idag med, med UPS’en.

    Nä, musik är det ganska så sällan läge för 🙂 . Men faktum är att jag satt här lite på YouTube igår (efter att jag i vanlig ordning spanat på nyheterna på SvtPlay), och lyssnade lite på musik. Det blev då att jag bland annat spanade på Entombed 🙂

    Trådstartaren

    Det är bra musik att störa grannarna med 🙂 Ifall någon skulle vara uppe mitt i natten på fyllan och spela musik högt, är Entombed helt perfekt att dra igång kl 6:00 på morgonen där efter. 🙂 🙂

    Jo, he he 🙂 , absolut.

    Trådstartaren

    Det är över 40 grader ute på balkongen i solen. Jag saknar energi. Är matt och yr. Men det är mycket svalare här inne bakom stängda fönster och dörrar.

    Hittade beställnings-mailet och där finns länk till support. Behöver bara ork att fixa med det. 🙂

    Ja, det kan jag tänka mig. Här är det tjugofem grader i skuggan (på sidan av huset som solen inte ligger på så här på förmiddagen). Fyrtio grader, tusan, liksom 🙂 . Och jo, det är lite samma sak här, det är svalare här inne; precis som igår, då jag inte riktigt fattade hur varmt det var förrän jag kom ut (har ju också hyggligt för- och ned-draget framför fönstren, så jag såg heller inte riktigt hur det var ute).

    Sen, verkade Winpower inte heller vilja kännas vid även den fjärde UPS’en, tyvärr. Men sen när jag återigen stängt ned allt, och återigen anslutit den UPS som programmet en gång medföljde, och efter det att jag låtit programmet söka efter en ansluten UPS, så hittades den. Nåväl 🙂 . Men om du vill ha länken till “Winpower v6.1.0.1” och testa med, så säg till.

    Jo, fixa med ett mail/meddelande när det känns att det är läge. Och som du säger, det är nog bättre att ta det i början på en vecka, istället för som idag så här innan en helg. Å andra sidan, så kanske det hade varit en idé att fixa med mailet/meddelandet på söndag istället, då det då kanske hamnar längre fram i “kön”.

    Trådstartaren

    Ja, Jag kan ju alltid prova programmet 🙂 Men Jag gissar på att det inte fungerar. Där hör du hur optimistisk Jag är idag.

    Boendestödet kommer vid 13:00 tiden idag, om det går som planerat. Nu spelar Jag “At the Gates” och någon bankar i väggen. 🙂

    Jo, det kan förhoppningsvis vara väl värt, att testa det. Och kanske att det inte blir så mycket skräp kvar efter en eventuell avinstallation (har testat avinstallationsprogrammet (en tidigare version), som faktiskt verkade göra ett bra jobb). Ska fixa med länken och lite info om ett litet tag. Har nyligen fixat med lite mat (kokta bitar falukorv och potatis med mera), och tänkte äta först (och sen fixa med lite annat småplock). Så kanske du kan kolla läget sen, med programmet, efter boendestödet.

    Jaha, där är det någon som inte känner så stor uppskattning precis 🙂

    Trådstartaren

    Han var inte här i 10 minuter en gång, fast Jag har en timme. Det var en sådan där som inte ville prata, utan bara satt tyst den korta stund han var här.

    Jag ska också ordna med någon mat nu. 🙂

    Ja, så märkligt det där verkar vara, tycker jag. Det är ju liksom inte som det skall.

    Här är då länken till ” WinPower v6.1.0.1 “. Och en liten bit ned på sidan så klickar du på det blåa fältet där det står “WinPower”, och det fälls ut en sida med info och en massa nedladdningar. Här står det då också “The Serial Number”, som är det nummer som behövs vid installationen. Och sen, den hämtning som jag använde mig av är “PowerWalker-WinPower_setup_Windows-1.zip”, denna hämtning som ligger strax under hämtningen för “Change Log” (som är först av alla hämtningar). Sen, när du väl har installerat programmet så behövs det ett lösenord för att kunna fixa med diverse inställningar (så att programmet övergår från “Read only”). Och så att du inte blir lika frågande som mig, så visade det sig vara det förvalda “Administrator”. Tala gärna om hur det går sen 🙂

Visar 12 inlägg - 7,033 till 7,044 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.