Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 7,045 till 7,056 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Tackar 🙂

    Men Jag fattar noll av programmet. Får sitta och titta på det ibland lite då och då.

    Det tog en stund med maten, men nu är Jag mätt och belåten 🙂

    Jo, det verkar vara en del omfattande, programmet. Och det tog ett tag innan jag hittade var UPS’en visades exempelvis, om det är det som du kanske tänker på. Men det visade sig att UPS’en låg under “Root -> LAN -> Datornamnet -> USB -> LINE-INT”. Fixade med en skärmdump, för just detta . Blev du om man säger lite klokare nu? Och hittar du din UPS där?

    Trådstartaren

    Där har Jag kollat. Nästan det första Jag gjorde. Men det är något med ip adress som Jag inte fattar. Jag får inte ställt in programmet.

    Men Grattis 🙂 Du har fått igång det i alla fall 🙂

    Jaha, då var du snabbare än mig att fatta 🙂

    Har du kollat under System-menyn och kört “Auto Search Device”?

    Trådstartaren

    Så här blir det Bild

    Japp. Den där dialogrutan känner jag igen, efter det att jag testade med de andra tre UPS’erna. Då är det förmodligen så att programmet inte fungerar med din UPS. Jäddra skit, liksom.

    Trådstartaren

    Tack i alla fall 🙂 Då tar Jag bort programmet nu? För det är väl inget Jag behöver spara på? Men UPS,en går tyst och fint ännu.

    Tack tack 🙂 . Och ja, det är nog ingen större idé att ha det liggandes. Hoppas bara att det rensar efter sig ordentligt. Du kan väl tala om hur det gick sen, efter en omstart av datorn?

    Trådstartaren

    Det är borta nu. Den behövde inte starta om sig. Och datorn funkar som den ska 🙂

    Gott 🙂 . Sen tror jag att det var/är hyggligt seriöst det där avinstallationsprogrammet, då jag vid ett tillfälle gjorde en sökning med “power” från roten av ‘C’ efter en avinstallation, och det var inget från WinPower som verkade hittas (med XYplorer (filhanteraren)). Men sen är frågan vad som blir kvar i registret. Å andra sidan, så kanske CCleaner kan kolla läget och radera eventuella kvarglömda nycklar.

    Trådstartaren

    Det är inte så bråttom. Jag städar ibland. Några GB åt gången 🙂

    Jo, jag gör också lite så, då och då. Och, det är egentligen ingen brådska. Huvudsaken är bara att det jäddra programmet inte ställde till med något för dig (det hade känts lite sådär, om man säger). Och att datorn flyter på som den gjorde innan.

Visar 12 inlägg - 7,045 till 7,056 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.