Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,769 till 6,780 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Go Mörra 🙂

    En del “sådär”, tackar som frågar. Och jodå, snuvan är kvar, men mindre.

    Hur känner du dig? …om du vill säga såklart.

    Hoppas allt går bra idag. Och jag tycker det är så fint av dig att fixa till där på graven, och med Margeriten.

    Trådstartaren

    Jag är lite snurrig. 🙂 Ska få i mig någon frukost innan Jag drar iväg. Det passar bra att gå ut idag innan värmen kommer.

    Försök att göra det mesta lite smått lugnare. Och jo, det verkar vara ett bra väder än så länge.

    Trådstartaren

    Jag är redan hemma. 🙂 Men vilken kö det var i affären. Och så fick Jag vänta mer än en halvtimme på bussen. Ingen bra tajming idag. Och paketet från apoteket har Jag inte sett röken av ännu.

    Hoppas du slipper stressa lika mycket som Jag idag. 🙂

    Gott 🙂 . Men såklart en del kasst det där med att stå sådär och vänta på bussen.

    Inte bra det där med paketet från Apoteket. Sådana där leveranser får liksom inte strula.

    Trådstartaren

    Jag fick hämtat ut min apodos i alla fall. Dom andra grejorna är det inte så bråttom med. Det är bara salva till fötterna och corsodyl.

    Nu ska Jag ta mig en liten rökpaus. 🙂

    Trådstartaren

    Nu har paketet från apoteket kommit. Drar iväg och hämtar det. Det är inte så långt bort, så Jag kan ta mig en promenad. 🙂

    Gott att det inte var något strul med apodosen, då, i alla fall. Kanske att de har lite för mycket att göra med orderingångar där på Apoteket, och för lite personal, vid tillfället.

    Ajdå, igen 🙂 . Där hade du fixat med ett inlägg innan jag till slut fick iväg mitt, såg jag nu.

    Jo, så hade jag också gjort, dragit iväg och hämtat det, så att det blev gjort.

    Trådstartaren

    Så där ja. Nu kan Jag ta det lugnt. 🙂 Ska ner till tanten och få en kopp kaffe om en stund.

    Gott. Och jo, nu måste du ta det lugnt 🙂

    Trådstartaren

    Jag fick jordgubbar med grädde och glass. 🙂

    Hur går det med laptoparna?

Visar 12 inlägg - 6,769 till 6,780 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.