Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,745 till 6,756 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ja, så snällt av dig att du hjälper henne. Jag tycker det är så gott att höra 🙂

    Trådstartaren

    Filmerna har kommit nu. 🙂 Paketet var så mycket tejpat att det tog nästan en halvtimme att öppna. Men Jag fick till slut loss filmerna i oskadat skick. Typisk Tradera-paketering. Ska uppdatera min filmlista nu.

    Jo, jag kan nästan se det lite framför mig 🙂 Och det är som du säger, man får ibland vara väldigt försiktig. Lite lustigt på sitt sätt, och lite motsägelsefullt, att grejer man köper kan skadas efter frakten; som då på att annat sätt egentligen är en dålig packning, fastän säljaren förmodligen menat mycket väl.

    Gott att höra att du uppdaterar din filmlista 🙂 Det är lite liknande som jag håller på, tänker jag; sitter här just nu och fixar med mapparna för nyinköpta datorn.

    Trådstartaren

    Du hinner inte få datorn innan helgen va? Det blir en lång väntan tills nästa vecka.

    Och så har Jag fått några nya enkäter att svara på. Ska kolla om 50 lappen finns på kontot nu. 🙂

    Snubben sade att han skulle skicka efter jobbet idag, så kanske. Men det gör egentligen inget om det blir efter helgen.

    Ja, så jättebra det där är, att du fixar med enkäterna 🙂

    Trådstartaren

    Jag hade inte fått någon 50 lapp idag, men den kommer nog imorgon då.

    Imorgon, sedan kommer inte paketen förrän tidigast på Måndag.

    Dags för en rökpaus mitt bland enkäterna. Vissa frågor är så otydliga så Jag förstår inte riktigt själv. 🙂

    Jo, hoppas det.

    Jaha, det visade sig vara midsommarafton på fredag 🙂 , såg jag nu när jag kollade med en kalender på nätet. Visste såklart att det var midsommarhelg i helgen (främst efter att ha spanat på nyheterna, och diverse plakat som skvallrat om det inne på Ica). Men det har inte varit så mycket mer tankar kring det hela än att ordet “midsommar” liksom svept förbi. Nåväl 🙂

    Jo, sådana där frågeställningar som man får läsa om och om igen, och kanske till slut att man fattar 🙂

    Trådstartaren

    Jävla midsommarhelg. Men Jag har boendestödet att trösta mig med. Och så vill nog tanten under dricka kaffe.

    Jag hamnade nyss i en enkät som handlade om lyx-kläder som Jag inte ens äger. Och vad man tycker om dessa märken. 🙂 Nu har Jag bara en kvar idag att svara på.

    Jo, he he 🙂 , lyx-kläder. Så långt ifrån min verklighet som det också är.

    Trådstartaren

    Nu har dom i alla fall, till slut, kommit överens om pensionerna. Det har varit ett jävla tjöt om det. Jag vet inte om något av det rör oss? Dom skulle höja bostadstillägget med en hundring. Men det kanske bara är för ålderspensionärer?

    Fortsätter med enkäten nu. 🙂

    Ja, så bra; hoppas dock att det inte blev helt urvattnat. Och nä, jag vet inte heller, men tror som du att det förmodligen bara gäller för ålderspenionärer.

    Trådstartaren

    Då får vi vänta tills vi blir åldringar innan vi får dom pengarna. Men det är bra att dom som har det sämst får det bättre. 🙂

    Blev utkastad ur den sista enkäten. Hade för låg inkomst. 🙂

Visar 12 inlägg - 6,745 till 6,756 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.