Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,733 till 6,744 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ajdå, där hann du fixa med ett inlägg innan jag till slut fick iväg mitt 🙂

    Hoppas det blir en god natt. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Hur känns det idag? Är det bättre med snuvan?

    Paketen är RIZLA+, tobak, filmer och apoteksvaror. Dom senare dyker nog upp idag.

    Jag har haft mardrömmar både igår och inatt. Känner mig som en påse chips. 🙂

    Go Mörra 🙂

    Känner mig ganska så bedrövlig, tackar som frågar. Och förkylningen är kvar. Var uppe här sådär tidigt, med mindre kramper i benen, och gick lite fram och tillbaka. Men lade mig igen, och lyckades somna om. Och, det var gott att liksom slippa undan lite.

    Jaha, inga direkt roliga paket då alltså. Förutom filmerna, förstås.

    Usch för mardrömmar. Och jag känner mig som en öppnad påse chips i en hink med Isopropylakohol 🙂

    Trådstartaren

    Ja, då förstår Jag precis hur du känner dig. 🙂

    Det verkar som det blir extremt varmt till helgen. Så där att man inte kan gå ut. Men Jag gör alla ärenden innan. Sedan får Jag väl ligga med ac:n på.

    Ja, det verkar luta åt det hållet, med värmen. Såg jag på nyheterna igår. Och så sätt är det ju skönt att där inte är något som är planerat, att ta sig iväg på.

    Sen som en liten parentes, så vann jag budgivningen för ännu en dator här under förmiddagen. En “HP Elitebook 2560p”, för totalt 805kr. Har haft den länge i min minneslista, och har gång på gång blivit överbjuden. Och varje gång har jag tänkt att jag skulle släppa den. Men så har jag kommit på att jag så gärna vill ha den, och fixat med ett högre bud. Och så blev det då som sagt att jag vann budgivningen här under förmiddagen. Men alltså, tusan och fasen, nu får jag skärpa mig framöver 🙂

    Trådstartaren

    Det var mycket pengar det. Du brukar väl köpa billigare saker? Undra vad det är för färg på skärmen? Grön? 🙂 🙂

    Jo, faktiskt, ganska så mycket pengar mot vad jag brukar köpa. Förutom då de tidigare fyra Elitbook-datorerna jag köpte, som också kostade en hel del. Sen den här “nya” är det en i7 i, 8GB, och en SSD på 120GB. Och, aktiverat W10.

    Trådstartaren

    Vilken generation är det på i7:an?

    Det verkar inte som om det dyker upp några paket idag.

    Jag kan inget om det där ännu, med de olika generationerna. Men enligt annonsen är det en “i7-2620M”. Har suttit här och letat lite smått och snabbt, via Google, nu när du frågade. Men jag hittade inget info om generationen. Men, kanske att du vet? Och vet du hur många generationer det finns av i7?

    Trådstartaren

    i7-2620M. Siffrorna betyder olika saker, som Jag inte kan i huvudet. Men den första siffran är generationen. Det är alltså den andra generationen. 🙂

    Jag tror det finns tolv generationer. Det är den elfte generationen av i5 på min laptop och den fjärde generationen av i7 på den stora datorn.

    Jaha, tackar 🙂 Och nä, precis, sådant brukar inte stanna kvar speciellt länge i skallen. Men då vet jag, andra generationen då alltså. Och med andra ord en ganska så tidig i7, med tanke på att det redan finns såpass med efterkommande generationer.

    Trådstartaren

    Jag ska gå ner till tanten nu och hjälpa henne att ta in rullatorn. 🙂

Visar 12 inlägg - 6,733 till 6,744 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.