Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,073 till 6,084 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ah, en kontakt för 4k 🙂 Du får väldigt gärna länka till en sådan, så att jag får se. Men bara om du känner för det, och när du i så fall känner för det.

    Förstår, ett dilemma. Men snart är det dags för kvällmedicinerna, vad jag förstår, och det kommer att lätta?

    Trådstartaren

    Det är bara en vanlig hdmi kontakt till 4k tv:n. Men på ett grafikkort brukar det vara en hdmi och en displayport kontakt. Så Jag gissar på att det är den sistnämnda Jag behöver till skärmen.

    Ska ta lite mediciner nu och hoppas Jag slappnar av lite. 🙂

    En HDMI-kontakt, det vet jag i alla fall vad det är 🙂 Har faktiskt en sådan kabel liggandes, men har aldrig använt den.

    Jo, hoppas.

    Trådstartaren

    Det finns olika generationer och kvalitet på dom där hdmi-kablarna. Är den gammal är den nog till vanlig full-hd. Jag hade sådana på den gamla stereon. Eller bild och ljudenhet som det också kallas. Fick byta ut alla hdmi-kablar när Jag hade köpt den enheten Jag har nu. Det är fina grejor. 🙂

    Och när Jag tänker på vad det har kostat så försvinner 50 000 kr lätt. Det är ännu dyrare med all elektronik som är sammankopplad här. Vet inte hur Jag har lyckats få i hopa pengar till allt. Men Jag har sparat under långa perioder dom senaste 15-20 åren. Och handlat lite då och då. Det blir mycket till slut.

    Nu är det snart dags för lite sömn. Natti Natti 🙂

    Ja, det förstår jag, du har fina grejer 🙂 Och jo, det kan jag tänka mig, att det kostat minst femtiotusen.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Hur e läget?

    Go Mörra 🙂

    Det är lite om man säger skakigt, men ganska så ok. Tackar som frågar. Och, natten har varit lite hackig, men ok. Har varit uppe sedan halv-sju.

    Hur är läget med dig?

    Trådstartaren

    Jag har varit i kontakt med försäkringskassan angående hyra och vatten. Dom sa att Jag fick räkna med vattnet. Så Jag har fyllt i uppgifter för tre månader tillbaka med olika hyror.

    Och nu ska Jag ner och få mig en kopp kaffe. 🙂

    Ja, jättebra det där med att kunna få med vattnet, och att få det lite retroaktivt.

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂 🙂 🙂

    Jag somnade visst 🙂 Var ute och hämtade ett paket. Sedan la Jag mig här på soffan och tittade på en film och somnade. Det är sådant som aldrig händer.

    Ursäkta, ett sent svar 🙂 Har varit iväg här en sväng på cykeln och handlat.

    Det kanske var behövligt, att du somnade. Blir det svårare nu inatt att sova, tror du?

    Trådstartaren

    Nä, Jag känner mig trött ändå. Har tagit medicinerna.

    Ursäkta kort svar, men Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 6,073 till 6,084 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.