Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,013 till 6,024 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jo, om man föreställer sig en lång korridor med gemensamma omkopplare till ljuset, så är dom yttersta vanligtvis trappomkopplare och dom emellan i korridoren korsomkopplare. 🙂

    Jag har suttit still för länge här i soffan. Ryggen kröker sig. Måste räta på mig. Och så är det snart dags för sängen.

    Natti Natti 🙂

    Jaha. Och det där måste väl bli ett litet komplicerat kopplings-schema, antar jag, med Korsomkopplarna tillsammans med Trappomkopplarna. Tack för lektionen, förresten 🙂

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂 Lite sent kanske? Öhh 🙂

    Ska duscha nu. Mår ganska bra än så länge.

    Hoppas det är bra med dig? 🙂

    Go Mörra 🙂 Nejdå, Öhh 🙂

    Gott att höra.

    Jodå, det är hyggligt.

    Trådstartaren

    Funderar på att köpa “Bose Companion 2 Series III Datorhögtalare” till XP-datorn. Men det är bara på tankestadiet än så länge.

    Nu ska Jag in i duschen. 🙂

    Det låter som ett trevligt inköp 🙂 Dock, de kostar en del, såg jag. Men jag antar att de också låter mycket bra, vilket ju är det man främst betalar för.

    Trådstartaren

    Ja, Bose brukar låta bra. Och ibland är Jag snål för att Jag redan har ett par högtalare där. Men, men varför inte? 🙂

    Nu sitter Jag på tork.

    Jag vet egentligen inget om hur Bose låter. Eller egentligen andra fabrikat, heller. Det var väldigt länge sedan jag lyssnade på musik i ett par högtalare (sitter med mina hörlurar, när jag lyssnar (vilket blir ganska sällan nu för tiden)). Men, just Bose är väl ett sådan där riktigt bra tillverkare, vad jag förstår. Så det gissar jag blir ett bra köp, i så fall.

    Trådstartaren

    Det finns nog Bose hörlurar också. 🙂

    Var precis nere hos tanten och fick en kopp kaffe och kaka. 🙂

    Jo 🙂 Och det slog mig nu när du säger det att jag ju har ett par sådana liggandes, sådana som är lite mer av “in ear”. Och de låter bra, vill jag minnas. Dock ganska gamla, nu. Hade dessa då jag gick ikring med en portabel CD-spelare, för länge sedan.

    Tänkte jag skulle ge mig iväg en sväng på cykeln här. Och köpa en glassbytta, för att sen sätta mig under brofästet 🙂 Sen handla lite. Utifall du undrar vart jag tog vägen.

    Trådstartaren

    Det är gött med glass. 🙂

    Jag har precis fått i mig några korvar med bröd. Väntar på att Jag ska ta min diabetesmedicin kl 14:00. Har inte varit ute ännu. Jag känner mig lite lat idag.

Visar 12 inlägg - 6,013 till 6,024 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.