Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 5,941 till 5,952 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Nu har datornörden haft boendestöd och ska strax gå och lägga sig. Och kopieringen är klar nu.

    Natti Natti 🙂

    Gött att kopiorna nu är på plats.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag har en sådan kraftig huvudvärk så Jag tappar synen. Det ser ut som gamla lysrör i ögonen. Kan inte fästa blicken på något. Det är med svårighet Jag skriver detta. Har tagit värktablett. Lägger mig och vilar en stund till.

    Hoppas allt är bra med dig? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Urk, fy tusan! Hoppas det ger sig snart.

    Nja, det är en hel del åt skogen här med.

    Hur mår du? Har du varit ner till den äldre kvinnan något?

    Trådstartaren

    Jag är öm i skallen efter huvudvärken. Det tar några dagar innan det blir bra igen. Har varit med om det många gånger tidigare.

    Jo, Jag fick kaffe och kaka idag med. 🙂

    Har precis legat här på soffan och tittat på en film. Glömde bort att Jag hade en Chromecast ultra inkopplad. Har meckat lite med den i mobilen och fick igång den till slut.

    Gott att höra, att det gav med sig så småningom. Och gött att det blev kaffe och kaka 🙂

    Trådstartaren

    Hur går det med datorerna? Eller sitter du fortfarande fast med laptopen?

    Trådstartaren

    Jag vet inte om NASEN stänger av sig självt. Hårddisken tystnar men det hörs ett svagt vinande från den hela tiden. Kanske det är fläkten som går?

    Nu är det natt. Natti Natti 🙂

    Det har mest blivit här idag att jag fixat med den mindre omflytten. Men det har också blivit lite med laptopen. Upptäckte dock för ett par timmar sedan att den där tejpningen jag gjorde kring CMOS-batteriet släppte, och batteriet hade inte längre kontakt med de bägge polerna. Och, datorn klagade 🙂 Förmodligen släppte tejpen på grund av värmen. Det var då bara att skruva ned den igen, och försöka komma på en ny lösning. Håller just nu på med den senare av idéerna.

    Hann inte att se ditt senaste inlägg, innan jag fixade med mitt en del sena svar.

    Jo, så tror jag att det är, att NAS’en sätter sig själv i något slags strömsparläge.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Vad synd att datorn börjar kärva precis när du har fått i hopa den. Och Jag gissar på att det är jobbigt att komma åt batteriet?

    Jag är fortfarande öm i skallen sedan igår. Vaknade före 6:00 och kunde inte somna om. Är så där nervös att det inte går att slappna av. Måste upp bara.

Visar 12 inlägg - 5,941 till 5,952 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.