Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 5,089 till 5,100 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Uppe igen, sedan en timme.

    Gott 🙂

    Jaha, har du också en rosa elefant på balkongen, det trodde jag att det bara var jag som hade 🙂

    Trådstartaren

    God Morgon igen. 🙂

    Har varit nere på stan och köpt kaffebröd till mig och den rosa elefanten. Men Jag glömde snusen. 🙂

    Jaha, du glömde snusen igen 🙂 …attans.

    Det blev inget sova inatt, och inte mycket förut heller. Hade lite svårt att sitta still här förut, och till slut blev det att jag gav mig iväg på cykeln för att handla lite. Ska äta lite strax. Sen sätta mig och spana på SvtPlay. Sen, vad länge sedan jag var ute när det var ljust, förresten; det var dock en del obekvämt, liksom (har blivit mer slags folkskygg, märkte jag).

    Trådstartaren

    Har du glömt ljuset? 🙂 Jag känner igen det där med att vara folkskygg.

    Jag letar efter en driver till xp32 som heter “xHCI Root Hub 0” Vette fan vart Jag hittade den förra gången. Håller på att leta som en galning.

    Jo, det är nästan lite så 🙂

    Vad är den drivrutinen till för, tro?

    Trådstartaren

    Den är till usb3 kortet som sitter i xp-datorn. Och den fungerar helt som den ska. Bara det att Jag råkade slarva bort filen. Ska installera om xp och behöver en sådan driver. Man hamnar på en massa oseriösa sidor hela tiden. McAfee blir helt galen på mig. 🙂

    Jaha, USB-kortet.

    Jo, det är lite otäckt det där, när det till en början ser seriöst ut.

    Den går inte att hitta hos någon annan som tillverkar dylika kort, tror du?

    Trådstartaren

    Någonstans finns det, men Jag minns inte var. Att Jag kan vara så knäpp. Det var väldigt lätt att hitta den förra gången. Men Jag ska söka mer med xp-datorn.

    Kan detta vara något tro: USB 3.0 PCIe Expansion Card Drivers

    Trådstartaren

    Tack för länkarna. Men Jag har ingen aning om det är rätt. Jag känner inte igen det i alla fall. Ger upp sökandet för idag. Behöver en paus och en cigg. 🙂 Köpte kortet på Amazon så det kanske är där Jag får börja leta imorgon. 🙂

    Tack tack 🙂 Jag hämtade i alla fall hem de aktuella zip-arkiven och skannade dem med Avast, och de verkade vara ok. Och jo, det är en god idé, att du kollar på produkt-sidan hos Amazon, i morron; förhoppningsvis står där kanske någon tillverkare av kortet, eller tillverkare för själva kontroll-chippet.

Visar 12 inlägg - 5,089 till 5,100 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.