Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 5,101 till 5,112 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Tack för hjälpen. 🙂 Jag är kortet på spåren. Det kanske är…

    Gesh 2 portar PCI Express USB 3.0 frontpanel med kontrollkort 4 stift 20 stift

    Men nu är det snart medicindags. 🙂

    Sidan 426. Mitt turnummer. 🙂

    Tack tack, igen 🙂

    Ja, det där låter väldigt lovande, med turnumret och allt 🙂

    Trådstartaren

    Jag kollar det imorgon. Natti Natti 🙂

    Jo.

    Jag skall faktiskt också snart lägga mig, tänkte jag.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Har inte vaknat riktigt ännu. Gick upp vid 7:00 tiden och fixade kaffe. 4,5 koppar senare borde Jag kvickna till tänker Jag. Men inte idag inte. Kommer nog snart på vem Jag är. Ööh 🙂

    Go Mörra 🙂

    Det lite åt samma håll här, förutom att jag var uppe vid fem-tiden. Ööh 🙂

    Trådstartaren

    Man blir så trött av att vakna vid 5:00 tiden. I alla fall Jag. Gissar på att du ska sova lite till? Har tagit morgonmedicinen och ska strax få i mig någon frukost. 🙂

    Jo, faktiskt, snart så.

    Trådstartaren

    Det här ser ut att vara en likadan. Länk Ska prova med den drivern som står där.

    Lite korkad som jag är, så ser jag ingen nedladdnings-länk där på sidan 🙂 Men, det spelar ju såklart ingen som helst roll. Huvudsaken är att du hittar drivrutinen.

    Edit: Helt plötsligt när jag spanade igen på sidan, så såg jag nedladdnings-länken, korkad som jag är 🙂

    Trådstartaren

    Det var svårt att hitta det kortet igen eftersom det är gammalt. Har inte startat XP-datorn ännu. Får se om Jag kommer så långt idag. Men nu ska Jag spara drivrarna till den på en cd-skiva, så dom inte kommer bort igen. 🙂

    Jo, jag förstår. Och ändå är det inte speciellt gammalt, kortet (PCI-E).

    Har nyss ätit här. Och tänkte jag skulle lägga mig ett par timmar.

Visar 12 inlägg - 5,101 till 5,112 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.