Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 5,065 till 5,076 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jag fick släppa det, tyvärr. Jag höll på att bli tokig här 🙂 Jag får ge mig på IE8 så småningom, och se om jag kan få igång sidorna för brandväggen. Det fick bli en gammal version av Firefox istället; så att jag kom igång med att uppdatera firmware för brandväggen, vilket var tanken från början och nu ganska så många timmar sen. Jäddrar som det skall vara, med alla dessa tekniker som inte längre har stöd, eller som skall blockeras (ActiveX, JavaScript, Popup-fönster, gamla utgångna certifikat).

    Trådstartaren

    Ja, ta det någon annan dag i stället. Ingen ide att bråka med sådant man tröttnar på.

    Sitter här och känner av medicinerna Jag tog. Det blir en lugn kväll som vanligt. Och imorgon är det äntligen vardag. Tycker det är roligt att kolla veckans rabatter till dom olika affärerna på nätet. Oftast blir det Willys som har bäst erbjudande. 🙂

    Natti Natti 🙂

    Precis. Men det är så frustrerande, när stöd bara tas bort, eller tillgången begränsas, så att man inte längre kan spana på gamla HTML-sidor i gamla gränssnitt till gamla enheter. Men visst förstår jag att det handlar om begränsa tillgången till säkerhetshål, genom åren som gått och går, vilket ju är ett måste. Nåväl 🙂

    Jo, det där är så smart att göra, som du gör, att spana så där efter erbjudanden.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Vaknade för tidigt med hallucinationer igen, men det var inget roligt att se där inatt. Nu ska Jag ta mig en kopp kaffe och vaken är Jag redan. 🙂

    Go Mörra 🙂

    Så märkligt, att du denna natt var uppe allt för tidigt. Medan jag i min tur kunde sova, denna natt. Dock, vid den tiden du var uppe började jag nog att somna till (efter det att jag lagt mig sent, varit uppe och gått en sväng här i lägenheten i mörkret, sen en del av “vrida och vända” i sängen).

    Har varit uppe här i en timme, men har ganska så svårt att vakna till. Och huvudet känns så tungt.

    Förstår att det var något otäckt du såg inatt, i och med hallucinationen. Hur känner du dig nu?

    Trådstartaren

    Jag känner igen det där med att gå omkring i mörkret. Det var lugnt med hallucinationen. Inget som skrämde mig. Är ganska trött. Har försökt sova lite till men Jag kan inte sova på dagarna. Sitter fortfarande i morgonrock. Måste duscha. Kanske Jag piggnar till då.

    Ööh 🙂

    Gott att höra att det inte var skrämmande.

    Jo, förstår att du är trött. Bra att du gjorde ett försök att sova, i alla fall.

    Är också fortsatt märkligt trött, trots att det blev ganska så många timmar av sova.

    Ööh 🙂

    Trådstartaren

    Dygnsrytmen ändras och då blir man trött. Fast din dygnsrytm är väl tvärtom? 🙂 Det hade varit gött om man kunde gå i ide. Vakna till våren någon gång. 🙂

    Jo, så där är det alldeles säkert, när dygnsrytmen ändras. Men jag vet nog inte, egentligen. Det är inte mycket av “rytm” här, och skulle det vara musik så skulle det låta mycket illa.

    Jo, gå i ide 🙂 För att sen vakna till i form av en björn, som lufsar iväg där i skogen och har det gött. Å andra sidan, vad vet jag om hur det är att vara en björn. Gissar dock att de ändå är ganska så tillfreds, där de lufsar ikring.

    Trådstartaren

    Jag blev nedkopplad här en stund. Passade på att duscha och nu funkar det igen. 🙂

    Har hållt på här med att försöka få IE8 att kunna visa sidorna korrekt för den där gamla brandväggen, som jag höll på med under gårdagen men gav upp hållapåandet till slut. Men det vill sig fortsatt inte 🙂

    Sitter här och äter nu. Sen tänkte jag lägga mig ett tag.

    Trådstartaren

    Visa sidorna korrekt? Vad fattas på sidorna?

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 5,065 till 5,076 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.