Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 5,053 till 5,064 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Uppe igen, sedan en halvtimme. Sitter är med kaffet. Ööh 🙂

    Det låter inget vidare, det där med att hallucinera. Men det är sådant som jag sluppit, och förstår allt för lite av det. Fast det borde väl ändå vara ganska så skrämmande, om man samtidigt är ganska så omedveten om att det är en hallucination man har?

    Trådstartaren

    Har fixat lite med ikonerna på Windows 11 laptopen. Det fungerar med filetypesman så nu börjar det likna det Jag hade i den gamla laptopen. 🙂

    Jag är så van med hallucinationer så Jag fattar att det inte är på riktigt. Men den där fågeln var riktigt häftig.

    Är kaffet slut nu? 🙂

    Roligt att höra att du sitter där och donar lite.

    Gott att höra att du är såpass medveten om det. Och jo, det kan jag tänka mig, att få se en sådan fågel måste ha varit häftigt 🙂 , det hade jag också tyckt.

    Jo 🙂 Fast jag skall fixa med lite mer, och ett par sådana där chokladkakor.

    Trådstartaren

    Vad gött 🙂

    Nu blev Jag sugen på glass bara för det. Har chokladglass i frysen. Idag har XP-datorn fungerat utan problem. Den hade nog bakrus igår.

    Jo, ta lite glass vetja 🙂

    Ja, förmodligen, så var det nog, he he 🙂

    Trådstartaren

    Du verkar må bra idag? 🙂

    Har tagit fram glassen. Den får stå framme en kvart så den tinar lite.

    Nja, för att vara lite tråkig. Men, förhållandevis.

    Jo, precis, låt glassen tina lite. Tänkte säga det förut, men det lät lite dumt, tyckte jag 🙂

    Trådstartaren

    Har lite hjärtattack men det är inte så farligt idag. Det mörknar och Jag har tänt ett värmeljus. Tre datorer är igång med fyra skärmar. Och allt Jag gör är att lyssna på lite låg musik. 🙂

    Gott att höra, att det har lättat lite 🙂

    Här är också tre datorer igång 🙂 Men bara två skärmar.

    Sitter här och försöker fatta varför brandväggens gränssnitt gick att spana i utan problem via IE8 på en XP-32, men att det blir problem med sidorna i en annan IE8 på en XP-64. Går igenom alla dessa inställningar för IE8, fram och tillbaka; ändrar något lite sådär famlande i mörkret, och testar med gränssnittet igen, men det vill sig inte. Men, det är också ganska så svårt sådant där, när det är lite svårt med koncentrationen.

    Trådstartaren

    När det gäller brandväggar, ip adresser och sådant är Jag urusel. 🙂 Vet inte ens hur man konfigurerar en router. Den Jag har är förkonfigurerad. Men Jag håller tummarna på att du får ordning på det. 🙂

    Ja, asså, det är så jäkla mycket med sådant där, sådana mängder med inställningar här och var, som jag bara fattar bråkdelen av. Jag blir så trött på det ibland, när jag sitter här i timmar och liksom famlar i mörkret. Sen har jag så jättesvårt att komma ihåg vad jag nyss gjort, och gör ofta samma saker igen. Sen, ibland, när något helt plötsligt fungerar, så undrar jag vad det var jag gjorde då. Suck 🙂 Absolut att jag är en del för begränsad för sådant här. Och jag tycker det är mycket roligare att ha isär sakerna istället 🙂

    Trådstartaren

    Låt det ta sin tid. Du fixar det nog. 🙂

Visar 12 inlägg - 5,053 till 5,064 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.