Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,969 till 4,980 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Med gårdagen i färskt minne känner Jag mig inte så bra ännu. Det var bra över natten då Jag hade medicinerat mig. Får paket idag, så då finns det en anledning att göra mig i ordning och åka ner på stan. Det kanske blir bättre då. Men bara kanske.

    Hoppas du klarar av att vända dygnet rätt igen. Ingen höjdare att vara vaken på nätterna. Man får inte vilat ut. Jag har haft det så Jag också.

    Sov så gött. 🙂

    Uppe igen, sedan ett litet tag. Har sovit ganska så mycket, och länge.

    Hur har dagen varit för dig, än så länge? Kom du iväg och fick hämtat paketet?

    Trådstartaren

    Har hämtat paketet nu. Det var fyra burkar tobak. Jag är “sjuk” ännu. Är nedstämd och har ångest. Vet inte hur Jag ska komma ur det. Men imorgon ska Jag till sjukhuset. Får se vad sköterskan säger om det då. Det är så jävla konstigt. Allt pekar i positiv riktning, så Jag borde ju vara pigg och glad. Men det är Jag inte. Det känns som om det är något Jag måste göra, men vet inte vad.

    Gott att höra av dig 🙂

    Jo, jag vet, den där känslan, när man blir sådär villrådig, och inte kommer på vad att göra. Sen, tänk inte så mycket på att det borde kännas annorlunda, som för att ytterligare liksom belasta dig, när det nu är mycket annat som är i positiv riktning; där är saker som skaver, och det hade de nog gjort ändå. Fast, kanske att det har mildrats lite, i och med allt positivt.

    Bra att du skall till sköterskan imorron, och få luftat lite.

    Trådstartaren

    Har tagit tabletter idag med. Det lindrar lite.

    30 dagar till lön. 🙂

    Jo, undrade lite det, och hade hoppats på att du sluppit det idag. Men, gör det skillnad till det bättre, så är det väl ändå ganska så bra.

    Trådstartaren

    Det är mycket bättre med sådana dagar då man slipper ta extra tabletter. Blir liksom lite avtrubbad och får försöka träffa rätt tangenter när Jag skriver. Men om Jag inte tar tabletterna känns dagen som en mardröm. Så det är svårt att låta bli kartongen med mediciner. Fick ångest igår när boendestödet var här. Han frågade vad det var och Jag svarade hjärtattack. Inte nu sa han då. 🙂 Sedan blev det bara värre och värre. Har inte igång datorerna idag heller. Men Jag köpte mig en skarv till nätverkskabel när Jag var på stan. Så det blir lättare att koppla loss Raspberryn vid städning. Men den ligger på datorbordet ännu.

    Jo, förstår, tror jag. Och det där med mardröm, är ett ord som dyker upp ibland i skallen här med.

    Klandra dig inte för det, att du inte donar med datorerna.

    Trådstartaren

    Får paket imorgon igen. Den här gången är det munskydd från apoteket. Gissar på att Jag får åka ner två gånger då, eftersom dom ibland är lite sena med paketen. Och så behöver Jag byta downlights i rökrummet. Dom gamla har suttit där i tolv år och det är bara två som fungerar. Men det är svårt att hitta lampor med rätt mått. Monteringshålen är 25 mm, så Jag skulle vilja hitta lampor med den dimensionen. Men det står sällan mått på nätet. Så har Jag något annat att tänka på.

    Jo, sådant där är ganska så kasst, när ett sådant viktigt mått inte tas med. Det var ju lite så här för ett litet tag sedan, då jag letade säkerhetsbits. Men det är väl förmodligen lite så att affärs-kedjorna har ett för stor sortiment av en massa diverse, och de få som sitter och donar med sidorna har väl heller inte alltid fått så mycket info om attiraljen. Och huvudsaken är förmodligen att en produkt-sida finns, med en bild på, så att produkten går att sälja.

    Trådstartaren

    Får kanske skicka e-post och fråga om måtten. Men då får Jag nog en jävla massa reklam från dom sidorna sedan.

    Sitter här och skälver ännu. Men det är inte så länge kvar tills kvällsmedicinerna.

    Jo, och kanske att det inte blir något speciellt matnyttigt svar ändå.

    Ja, snart är det dags för kvällsmedicinerna.

Visar 12 inlägg - 4,969 till 4,980 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.