Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,957 till 4,968 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag vaknade för tidigt. Försökte sova en stund till men Jag blev helt skakig i kroppen, måste upp. Det känns positivt med den nya lönen, men den hjälper inte mot psykiska sjukdomar. Jag sitter här och är yr och skakig, morgonångest. Kanske boendestödet kommer idag.

    Jag gissar på att du sover ännu? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Det blev inget sova alls inatt. Gjorde ett par längre försök, men det ville sig inte. Har suttit här lite från och till. Det har också blivit en del av som du gjorde häromdagen, gå fram och tillbaka i lägenheten, i omgångar.

    Precis, den där positiva ökningen…

    Har nyss tryckt i mig lite mat. Och skall göra ett nytt försök att sova.

    Trådstartaren

    Du är nog påverkad av fullmånen. En varulv som inte kan sova. 🙂 Hoppas du får sova några timmar nu på dagen istället. Jag går ofta omkring i lägenheten, fram och tillbaka, när Jag är nervös och orolig.

    Uppe här igen, sedan ett litet tag.

    Jo, så är det nog 🙂

    Ja, det där lunkandet, fram och tillbaka, här i lägenheten. Fast för mig är det nog oftast mer av känslan att inte veta vart att ta vägen. Men i den känslan är det ju också en hel del av slags oro, och andra av obehag.

    Hur är läget för dig nu? Gav sig den där morronångesten med sig så småningom?

    Trådstartaren

    Har haft boendestöd och precis ätit en fiskgratäng. Jag vet inte heller var Jag ska ta vägen när Jag känner mig orolig. Och nu börjar det bli för sent att åka ner på stan. Vill hellre göra det tidigt, innan alla vaknar. Men idag verkar det vara ångesten som gäller. Får vänta tills ikväll då Jag ska ta mina mediciner.

    Jo, egentligen, att inte veta vart att ta vägen när man går sådär fram och tillbaka, kan man väl nästan säga är lite av anledningen, när det är de nivåerna av obehag. Ibland blir det också att jag gå här med händerna kring huvudet, och ibland har det blivit att jag sjunkit ned på knä för att sen bli sittandes någonstans mitt på golvet ett tag. Urk, liksom.

    Ja, det är lite så här idag också, att det har satt åt ganska så rejält. Det är nästan lite som i dimma jag sitter här, till och från, och försöker fixa med saker som annars är ganska så bekanta, men som blir så slags svåra att få till.

    Ska ge mig på här nu att fixa med ett skrivbord, och ett fäste till en skärm som jag fäst undertill bordet, för att försöka få en bättre vinkel på skärmen (som för att försöka ta tag i något).

    Trådstartaren

    Dagen började bra, med lön och boendestöd. Men nu känner Jag mig extremt nervös och orolig. Tog några tabletter för att dämpa ångesten, men det tar flera timmar innan dom verkar och Jag vet inte om det hjälper. Jag vet inte hur Jag ska bli av med känslan. Kan bara sitta här och vänta.

    Jag förstår ganska så väl hur svårt du också har det. Men Jag hoppas du känner dig bättre imorgon då du också får lön.

    Det blev inte mycket fixat med skrivbordet. Kom så långt att jag kopplade bort grejer. Men som vanligt dyker det upp en massa bös och damm som gömt sig här och var. Och det blev mer av dammsugande och dammande här istället, i en större del av lägenheten.

    Ska ta och göra mig i ordning nu för att ge mig iväg in till det större samhället på cykeln. Då den där brandväggen jag köpte redan har kommit. Ska också handla lite. Så blir det lite sådant gjort också. Har inte så mycket till ro att dona med något annat speciellt, för den delen.

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Ska äta lite. Sen sätta mig och spana på SvtPlay.

    Hur känner du dig?

    Trådstartaren

    Då har du i alla fall något att göra. Skulle vart roligt att höra om du fick igång den där brandväggen. Såg att nya sådana var väldigt dyra.

    Jag har ätit lite för många tabletter under eftermiddagen, Det dämpar ångesten åtminstone. Men Jag tror inte det är så bra att överdosera. Fick en plötslig depression. Nästan så Jag ville avsluta mitt liv. Men Jag vaknar nog imorgon också. Blir handlingsförlamad när Jag är sjuk. Kan inte ta mig för någonting. Datorerna är avstängda och bara en lampa är tänd.

    Natti Natti 🙂

    Nja, det blir nog inte något direkt donande med den, inte idag i alla fall. Och jo, det skulle vara kul att kunna hantera en brandvägg, hyggligt. Och, jo, när sådana är nya, så är de ganska så dyra.

    Inget roligt att läsa det där du skrev, du vet. Kan dock nämna att även jag har haft lite starkare av sådana tankar under senare tid. Hemska tankar, det där.

    Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Hoppas du fick en hyggligt bra natt, och att både tankar och känslor har lagt sig hyggligt?

    Har varit uppe här sedan två-tiden ungefär, och hade då sovit cirka en och en halv timme. Nu skall jag äta lite. Sen lägga mig igen.

Visar 12 inlägg - 4,957 till 4,968 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.