Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,873 till 4,884 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag mår inte heller så bra, men Jag kämpar på. Har inte haft tid med Raspberryn idag. Har bara kopplat på en förlängningssladd till strömmen. Och så hänger nätverkskabeln i dörröppningarna till både sovrummet och vardagsrummet, så det måste fixas också. Tror Jag har några kabellister i en garderob som Jag kan använda. Men det får Jag ta när Jag får ork. Nu känner Jag mig trött och sliten och ska snart ta medicinerna. Så det blir inget mer gjort idag, kväll.

    Fick ordning på Firefoxen också under dagen. Jag hade egentligen inte behövt göra någonting. Det var stopp på Firefox runt om i världen nu i förmiddags och det har dom fixat nu. Man kan ju inte surfa med Edge heller. 🙂 Man fick i alla fall stänga av HTTP3 i Firefox för att kunna surfa. Men det är igång nu igen.

    Jo, jag förstår. Och du är förmodligen också en så mycket större kämpe än vad jag är.

    Kanske du skulle testa att hänga upp kabeln i taket med sådana där fästplattor med dubbelhäftande tejp och buntband, som jag har gjort.

    Jag har inte märkt något med Firefox idag. Men jag gissar att du har något lite så där avancerat arrangemang, när det gäller surfningen. Jag har bara Firefox installerat, liksom rakt upp och ned.

    Trådstartaren

    Det var här Jag hittade infon om Firefox. Länk Många som hade problem i morse. 🙂

    Jag tänkte precis fråga om dom där takfästena. Men det är bara en liten bit över två dörrar, så det kanske blir onödigt.

    Natti Natti 🙂

    Tackar! Ska ta och spana närmare.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Känner mig skakig och det är tungt att andas. Har ingen snus och det går mig på nerverna. Fick i mig kaffet i alla fall. Sitter här med ett glas C-vitamin brus med citronsmak. Ska plocka bort dukarna om en stund och torka av.

    Hur är det med dig idag då? Är du också utan snus? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Det blev inte mycket till sömn inatt, och det är en del tröttsamt här. Men det är som du säger, utan snus blir allt så jäddra tokigt 🙂

    Trådstartaren

    Ja, det är jobbigt när man inte få sova. Jag vaknade mitt i natten med en pöl av svett på lakanet. Men Jag orkade inte byta, var för trött. Fick ligga med det. Ööh 🙂

    Jo, sådant där svettande är inget vidare att vakna till. Och någon vidare bra sömn blir det väl inte när kroppen jobbar på det viset. Dock, sådant slipper jag allt som oftast.

    Trådstartaren

    Nu har Jag rotat fram två kabellister ur garderoben. Men dom räcker inte, får köpa några till. Egentligen skulle Jag behöva borra ett hål igenom väggen, men Jag tror inte hyresvärden blir så glad på mig då. 🙂 Får dra ner på stan när dom öppnar på Clas Ohlson.

    Jag tror att jag kan se de där kabellisterna framför mig. Och det blir nog så mycket mer snyggare med dem, än med fästplattor och buntband. Sen, jag har också dividerat med mig själv här hemma om att borra hål här och var i väggarna, men som tur är har jag än så länge lyckats hejda mig 🙂

    Trådstartaren

    Det är en kabellist för en enda kabel den här gången och den syns inte om man sätter den rätt. Men egentligen skulle Jag ha brutit loss golvlisterna och satt kabellister där, he he 🙂

    Jo, men egentligen, hade inte det blivit ganska så bra, med ett gäng sådana där kabellister för en kabel i höjd, istället för golvlister. Det hade ju nästan sett ut som en golvlist. Nå, det hade blivit en hel del donande, och som sedan också skall återställas (om det nu överhuvudtaget hade godkänts av hyresvärden, när och om de hade sett det, och man hade kanske fått återställa det bums). Då är det enklare med någon enstaka kabellist här och var.

Visar 12 inlägg - 4,873 till 4,884 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.