Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,885 till 4,896 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Dom finns i butiken, enligt nätet. Drar strax ner och köper några stycken. 🙂

    Bra att du kom ihåg att kolla först 🙂 , sådant som är så lätt att glömma. Hoppas allt går bra.

    Trådstartaren

    Jag håller på att sätta upp listerna nu. Man får tänka lite för att det ska bli bra. Många meter kabel går åt när den ska både upp över dörrarna och ner. Så Jag får ta många pauser för att det ska bli rätt. Men samtidigt får Jag fixa det ganska snabbt, ifall det skulle vara någon mer kabel Jag behöver handla.

    Ööh 🙂

    Uppe igen, sedan ett längre tag. Och har duschat. Sitter här igen med lite kaffe.

    Hur har det gått, fick du fixat klart med listerna?

    Trådstartaren

    Ja, kabeln sitter uppe nu. 🙂 Sedan blev det städning. Hade av datorn och dammsög och torkade av lite här och var. Ska ordna en skarv i sovrummet så det blir lätt att koppla ur och flytta datorn. Men det är inte så bråttom ännu. Nu ska Jag städa rökrummet. 🙂

    Trådstartaren

    Så där, nu har Jag städat färdigt för idag. Rent och fint blev det. 🙂

    Det låter bra. Och bra jobbat 🙂

    Trådstartaren

    Och paketet med ljudkortet kommer vid 18:00 tiden. Men det var bluetooth på högtalarna fick Jag se. Har ingen aning om Jag har det i raspberryn. Är inte så bra på bluetooth. Tror inte Jag har någon sådan enhet, vad Jag vet. Men i alla fall så slipper Jag sitta uppe halva natten och vänta och det är ju bra. 🙂

    Ajdå, Bluetooth. Sådant där som jag förmodligen är ännu sämre på (vet i stort sätt bara att det finns). Men, finns det inga vanliga kablar att ansluta mellan högtalarna och ljudkortet?

    Trådstartaren

    Jo, det gör det nog? 🙂 Har inte öppnat kartongen ännu. Få göra det imorgon, orkar inte ikväll. I värsta fall får Jag väl åka och köpa en ljudkabel.

    Dessa moderniteter 🙂 Tänk förr när det liksom var självklart med kablar till högtalare, och i det tidevarvet är väl jag fortfarande 🙂

    Trådstartaren

    Samma här. 🙂 Men Jag ska kolla i boken om det står något om bluetooth. Det hade ju vart häftigt om det fungerade. Blir i så fall första gången Jag använder det. Jag brukar dra mig undan från allt vad bluetooth heter i vanliga fall.

Visar 12 inlägg - 4,885 till 4,896 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.