Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,021 till 4,032 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Datorn har stått och rensat sig hela dagen idag med. Fick ordning på batteriet så det laddas till 100%. Gör i ordning den med fabriksinställningarna. Det finns en sådan partition på den. Sedan är Jag klar med den. 🙂

    Uppe igen, sedan ett litet tag. Sitter här med kaffe.

    Det låter bra, att det gått/går bra med laptopen. Och, ja just det, den där partitionen med fabriksinställningarna; då går det ju liksom inte att radera hela hårddisken, så att den försvinner.

    Trådstartaren

    Jag väntar bara på att batteriet ska bli fulladdat. Sedan sätter Jag den på fabriksåterställningen igen, så att man får välja språk, tidszon, Microsoftkonto mm när man startar. Jag är borta ur datorn. Mitt namn finns inte där längre. 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag glömde nattmedicinen, så nu är Jag darrhänt. Kan inte hålla händerna still. Ska dricka kaffe nu och får hoppas Jag kan hålla koppen still. Jag mår inte bra.

    Hoppas du känner dig bättre i alla fall. 🙂

    Go Mörra 🙂

    Har varit uppe här sedan strax innan fem. Sitter här med kaffet.

    Nja, det är lite sådär, här. Och en del av “tappad sug”.

    Förstår att det inte är så bra att glömma nattmedicinen, och att det måste vara otäckt att bli så skakig/darrig. Men så mycket mer förstår jag nog inte, egentligen. Hur känner du dig nu, är det bättre?

    Trådstartaren

    Jag drack Zoegas Julkaffe. 🙂 Det smakade sådär. Nu väntar Jag på att Jag ska ta morgonmedicinen och hoppas på att bli bättre efter det. Jag förstår hur dåligt du har det som inte har mediciner. Satt precis med en enkät som Jag lyckades med.

    Ja just det, du är inne på Zoega’s kaffe, vill jag minnas 🙂 Jo, jag kan tänka mig att det där Julkaffet smakade konstigt. Det är ju vad jag förstår lite av fin-smakar-kaffe från början, och så blandar de väl då i någon annan sort kaffe som egentligen inte skall vara där, i och med Julkaffet. Nå, vad vet jag om kaffe 🙂 Jag kör “Gevalia Milea”, sedan lång tid tillbaka.

    Jo, det tror jag, att du förstår hur det kan kännas inuti.

    Gött med enkäten 🙂

    Trådstartaren

    Det var rabatt på kaffe i förra veckan, så Jag köpte 13 paket, ha ha 🙂 Det var 9 paket Löfbergs för 23 kr styck och så var det 4 paket Zoegas för 110 kr. Jag brukar köpa allt kaffe som är billigt. Man får passa på.

    Det är skitkallt ute och termometern är insnöad, så Jag kan inte se temperaturen. Har en givare ute på balkongen som ligger under snön.

    Idag blir det nog en lång dag för mig.

    Ja men visst, det där var ju skitbra priser och inköp. Det blir väl nästan hälften gratis.

    Ja, fy tusan, vilket väder. Och enligt mina termometrar är det strax under åtta grader.

    Jo, förstår.

    Trådstartaren

    Kan knappt hålla cigaretten still. Vädrade efteråt i rökrummet. Det blev skitkallt. Folk som ser att det är öppet undrar nog vad det är för idiot som bor där. 🙂 Står du på spisen och röker ännu?

    Ja, jösses vad kallt det måste ha blivit, där i rökrummet. Nejdå, det tror jag inte alls att de undrar, de förstår nog; men någon kanske tänker att där bor det nog en vinterbadare uppifrån Norrland, som saknar sina sjöar 🙂

    Jo, så är det, jag tar mig fortfarande upp till spisutsuget uppe vid taket mig när jag röker.

    Trådstartaren

    Vinterbadare från Norrland, ha ha 🙂 🙂 Jag skulle haft ett utsug i rökrummet. Här är det fläkt i köket, så det går inte att röka där. Och så blir Jag extra röksugen eftersom det är för kallt för att röka.

    Vad timmarna går fort. Snart dags för morgonmedicinen. Och frukost.

Visar 12 inlägg - 4,021 till 4,032 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.