Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,033 till 4,044 (av 4,943 totalt)
4,942
  • Jo men visst 🙂 Och jo, ett litet utsug hade varit bra, med en liten fläkt i.

Ja, det gör de faktiskt, timmarna. Sitter här och håller på med ”filer och mappar” och det får tiden att gå ganska så bra, och det är skönt att ha det att liksom fokusera på.

Trådstartaren

Och Jag sitter och gör lite justeringar till ikonerna emellanåt. Det är lite klurigt att hålla reda på vilken ikon som är till vad i 11:an. Det är inte samma som 10:an.

Nu ska Jag blanda mig ett glas Pepsi Max och ta lite mediciner.

Har hållt på här i lägenheten och smådonat lite. Sitter här och äter nu. Sen tänkte jag lägga mig.

Har du vilat något?

Trådstartaren

Nej ingen vila här. Fick mig en kopp kaffe nere hos tanten och så har Jag varit ute och handlat. Måste ner på stan en gång till för att hämta ett paket. Ööh 🙂

Uppe igen, sedan ett litet tag. Sitter här med kaffe. Ööh 🙂

Fick du hämtat paketet?

Trådstartaren

Ja, Jag hade beställt tobak. Kände på mig att det var bäst att beställa innan den värsta Julstressen börjar, så man slipper köa i butiken. Sedan ska ju alla handla så mycket mat att man knappt kommer fram till kassan inom den närmaste tiden. Det är det värsta med Julen. Alla ska stressa och storhandla. Men nu är Jag hemma. 🙂

Jo, det var klokt.

Trådstartaren

Jag sov så dåligt inatt så Jag är trött. Går snart och lägger mig.

Natti Natti 🙂

Ja, det förstår jag. Hoppas det går så mycket bättre inatt, att sova.

Natti Natti 🙂

Go Mörra 🙂

Det blev inte mycket till sömn här inatt.

Hoppas att du har sovit bra?

Trådstartaren

Go Mörra 🙂

Jag fick sova länge. Har varit uppe och druckit mitt morgonkaffe som vanligt. Nu känns det normalt igen.

Stackarn som inte får sova på nätterna.

Det var gott att höra 🙂

Jo, det känns faktiskt lite sådär, som det har blivit på nätterna under senare tid.

Visar 12 inlägg - 4,033 till 4,044 (av 4,943 totalt)
4,942

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.