Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,997 till 4,008 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Gott 🙂

    Usch, nä, vill inte 🙂 …ingen mer snö.

    Trådstartaren

    Det ser ut att bli skitkallt enligt väderkartorna. Brr 🙂

    Ja, fy tusan.

    Trådstartaren

    Jag har inte kommit igång med någon dator idag, ännu. Vet inte vilken Jag ska börja med. Windows XP eller Windows 10. Och den stora datorn har Jag inte gjort någonting med. Den bara står där och väntar på min omsorg. Har ett gäng filmer som ska rippas. Men Jag har inte haft tid med det heller. Vad mycket jobb man skaffar sig som pensionär. 🙂

    Jag har hållt på här och plockat med lite av varje, med datorerna, sedan fem-tiden.

    Sitter här och äter nu. Sen tänkte jag lägga mig igen.

    Sen, måste jag nästan ge mig iväg för att fylla på med lite mat i kylen. Men det blir i så fall att jag går (en liten lätt runda på strax över åtta kilometer, i minusgraderna; lustigt 🙂 ).

    Trådstartaren

    Det var en lång bit till affären det. Jag blir trött bara Jag tänker på det. Har igång laptopen ute i köket för att lista ut hur man raderar den.

    Natti Natti 🙂

    Jo, jag med; ser liksom inte direkt fram emot det.

    Är de en sådan där radering av hårddisken som för att förhindra att det går att återskapa några filer, som du tänker på?

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Ja.

    Sov så gött. 🙂

    Uppe igen, sedan ett litet tag.

    Håller på här och gör mig i ordning för att ge mig iväg på den lustiga promenaden.

    Du får gärna tala om sen hur du gjorde, med raderingen.

    Trådstartaren

    Jag hittade ett program för att kryptera filer och mappar som var gratis. Men det är borta nu. Får kolla usb-minnet. Men först ska Jag ställa datorn här och koppla in nätverkskabeln. Sedan, imorgon får det bli, ska Jag se om recuva hittar något.

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Gick bra 🙂 Tog en annan väg än den jag tar när jag cyklar, där jag går en längre bit genom skogen; och det var i alla fall fint med snön, och granarna som siluetter mot den stjärnklara himlen.

    Ska äta lite strax. Sen spana på SvtPlay.

    Trådstartaren

    Det verkar som om det funkar bra med återställningen. Men Jag ska ändra på alla lösenord för att vara helt säker. Men det får Jag göra imorgon.

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 3,997 till 4,008 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.