Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,025 till 3,036 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Precis, det där lär ta sin tid, och energi, att få W10 på plats igen.

    Trådstartaren

    Samma felkod som tidigare. Det går inte att installera Windows. Det enda Jag kan göra nu är att koppla ur alla hårddiskar utom ssd:n. Får prova i alla fall. Om inte du har något annat förslag?

    Trådstartaren

    Nu är allt urkopplat och den håller på med installationen. 🙂

    Gott att höra, att det är på gång 🙂 Och nä, jag hade nog inte haft något förslag. Men bra att du kopplade ut de övriga diskarna, lite också som för säkerhets skull.

    Trådstartaren

    Den har aldrig hittat på det felet förr, att man ska koppla ur diskarna. Det blir det samma när 21H2 kommer. Ööh vad jobbigt. 🙂

    Men nu är skrivbordet framme. Den får stå och hämta drivers en stund. 🙂

    Härligt 🙂 …att det kommit såpass som till Skrivbordet.

    Trådstartaren

    Ja, det gick fort. Det tog bara några minuter att föra över Windows från usb-minnet, innan den startade om. Och då var Jag tvungen att ta bort minnet, så den inte började om igen. Nu ska Jag trycka dit SATA-kablarna i diskarna igen. Och sen blir det decinficering med 98 oktanig bensin i duschen. 🙂

    Håller tummarna att det fortsätter lika smidigt.

    Jaha, he he 🙂

    Trådstartaren

    Nu stängde den av sig väldigt snabbt och den startade lika snabbt. Och diskarna ser ok ut. Allt är kvar. 🙂

    Det var väldigt roligt att höra 🙂 Jag gläds med dig. Så skönt.

    Har nyss ätit här. Tänkte lägga mig ett par timmar.

    Trådstartaren

    Jag sitter på tork. Ska göra mig en kopp kaffe till. Och sedan får Jag fixa med programmen i datorn.

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 3,025 till 3,036 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.