Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,013 till 3,024 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Mycket jobb imorgon med. Ööh. 🙂

    Jag går och lägger mig. Natti Natti 🙂

    Jo. Men försök att släpp så mycket du kan om det nu, så du får vilat.

    Natti Natti 🙂

    GoMörra 🙂

    Ännu en natt med bara några timmar av sömn, och många timmar med att försöka. Nå, de e som de e 🙂

    Hur har du haft det inatt? Har det varit hyggligt bra?

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag har druckit mitt morgonkaffe och ska strax ta min medicin. Och Jag fasar inför vad det kan kosta att fixa datorn. Kanske är det grafikkortet? Får se sedan när Jag gjort allt som ska göras på morgonen.

    Ööh 🙂

    Jo, jag förstår. Tänkte på det, för den delen, att skulle det kunna vara en sådan enkel sak som att det är något fel med den där audio-splittern du satte in; nå, jag tror ganska så lite på det, men det kanske skulle kunna vara en litet test att plocka bort den tillfälligtvis.

    Trådstartaren

    Ja, ska kolla det. Ööh 🙂 Sökte lite på nätet och där står det att man ska kolla minnena och grafikkortet. Och minnena tror Jag inte det är, för Jag har inte rört dom. Ska kolla baksidan, där hårddiskarna sitter och se om Jag hittar något fel i kabelhärvan. Det var där Jag grejade senast, med hårddisken.

    Jo, det är en god idé att kolla med kablarna; så lätt det är att råka komma åt något som då också kommer lite ur läge, när man är där och brötar med nävarna.

    Trådstartaren

    Jag tog bort audio-splittern och då kom bilden fram, att Jag skulle sätta i en boot device. 🙂 Kanske kan fixa den i alla fall? Om Jag har tur?

    Ööh 🙂

    Ja, det där lät/låter lovande 🙂 Men så konstigt, att en sådan sak som en förmodad skadad audio-splitter kan fixa så att där inte ges någon bild. Kanske då om man gissade att det blivit någon kortslutning i någon av dess förgreningar vid tillverkningen.

    Trådstartaren

    Provade med den ljud-kontakten som går till 5,25 tums enheten och det är bild ännu. Ska skruva ihop den nu och se om det går att installera. 🙂

    Håller tummarna 🙂

    Trådstartaren

    Nu är den ihopskruvad igen. Ska bara äta frukost. För det där med att installera kan bli tidsödande. Annars blir Jag bara hungrig, trött och nervös. Och då är det lätt att göra misstag.

Visar 12 inlägg - 3,013 till 3,024 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.