Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,341 till 2,352 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Så typiskt, med plugin-paketet och AVG. Men, går det inte att göra ett “undantag” i AVG, tro?

    Ja, ett program till PDF-dokument är bra att ha, utifall. Har haft den tidigare versionen (9) som erbjöds för ett längre tag sedan installerat på ett par datorer, och den versionen har jag inte märkt av några konstigheter från. Förhoppningvis inte heller denna v10.

    Trådstartaren

    Blev lite avbrott pga boendestödet. Tryckte på False/Positive i Avg:n. Sedan tar det nog ett tag för dom att analysera filen.

    Ska prova att installera Pdf-progammet nu. 🙂

    Hoppas det går bra för dig med installationen. Här gick det i alla fall bra, och att registrera programmet.

    Trådstartaren

    Jo, det gick bra med installationen. 🙂 Men Lenovo-programmen är helt tokiga. Det tar väl en stund innan dom accepterar varandra. Ska kolla närmare på programmet i morgon, när Jag får tid.

    Tack för tipset 🙂

    Bra, och tack tack 🙂 Jo, hoppas, det är lite typiskt sådant där, att det skall vara något som bökar (med tanke på Lenovo-programmen).

    Trådstartaren

    Jag försökte öppna ett pdf-dokument, men då stängde programmet av sig. Får kolla vidare på det imorgon.

    Behöver en ny laptop. Den här är lite slö av Photoshop och nu detta.

    Åh, vad synd, att det bråkar. Här gick det bra att öppna ett PDF-dokument. Hoppas du hittar någon lösning imorron.

    Trådstartaren

    Jag öppnade ett mindre dokument och då gick det.

    Nu är Jag trött och behöver sova. Natti Natti 🙂

    Det var bra 🙂

    Jo, jag förstår. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Nu har datorn fått fnatt. Den här laptopen alltså. Den behöver aktiveras, står det. Och när Jag provar med det står det Windows 10 Enterprise, men Jag har licens till Windows 10 Home på denna laptop. Jag vet inte hur Jag ska fixa till det. Får vakna först.

    God Morgon 🙂

    Fy tusan för det där strulet. Sådant som inte borde få kunna hända, när du nu har en giltig licens till W10 Home. Windows och Microsoft borde kunnat ha lösa detta, utan en massa förvirrande meddelanden om aktivering, när Windows “ringer hem” (som det förmodat gör om vart annat, mer eller mindre utan vetskap). Hur har det gått (när jag nu skriver detta inlägg över en timme senare)?

    Trådstartaren

    Jag körde en systemåterställning. Men när Windows startade om la den till nya funktioner, så Jag har fortfarande Enterprise. Har ingen aning om hur det kan ha gått till. Det var samma meddelande igår när Jag installerade det där PDF-programmet.

    Sitter beredd med Windows på USB-minnet, ifall Jag behöver installera om.

Visar 12 inlägg - 2,341 till 2,352 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.