Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,353 till 2,364 (av 3,371 totalt)
3,370
  • Så märkligt, och så synd. Känner att jag får be lite om ursäkt, även om det liksom inte är mitt fel, för att jag tipsade om PDF-programmet. Här var det dock inga konstigheter som dök upp, vare sig efter första eller andra omstarten av W8.1-datorn. Och här på W7U, denna min huvuddator, har jag haft version nio av programmet sedan ett längre tag tillbaka, och här har det heller inte varit några problem.

Trådstartaren

Tror inte det var programmet, utan det var något som hände samtidigt, då Lenovo-programmen började bråka.

Jag tror inte alls att det är ditt fel. 🙂 Du behöver inte känna så. 🙂

Tack. Håller tummarna för att det löser sig snart, eller rättare sagt att du löser det.

Trådstartaren

Det verkar inte som om det går att få hjälp via Microsoft. Jag ska prova lite till, se om det går att chatta med dom.

Men det går ganska fort att installera om Windows 10. Så Jag blir borta från vår trevliga förmiddag en stund. 🙂

Ja, det kanske är det smidigaste, att göra en ominstallation.

Trådstartaren

Jag fixar det sedan när du sover. Nu ska Jag ner till tanten under och få en kopp kaffe. 🙂

Trådstartaren

Det gick inte att aktivera Windows 10. Ringde telefonsvararen och den sa att det inte gick. Kunde bero på att Windows är för gammalt. Men Jag har alltid den senaste versionen. Vet inte vad Jag ska göra med datorn nu. Får ta en rökpaus. 🙂

Har ganska så nyligen satt mig här igen, med kaffet. Efter det att jag ätit, sovit, och sanerat mig. Hade precis loggat in här för att fråga hur det gick, och då har du ganska nyligen skrivit. Lite häftigt 🙂 Nåväl.

Det där låter inge bra, med W10. Och lite märkligt, faktiskt.

Trådstartaren

Felkod 0xC004C003 Har letat lite men hittar mycket virussidor. Inte fan ska man behöva cracka en laglig laptop. Jag får rensa den helt och hållet om Jag kommer åt bioset på den här datorn. Om Jag försvinner en stund är det det Jag håller på med.

Ja, usch, jag lider med dig. Att det skall behöva böka så.

Trådstartaren

Jag har provat några trix utan resultat. Men Windows-update kommer kl 19:00 i kväll, så Jag röker några cigg fram tills dess. Orkar inte med det problemet mera idag.

Ööh 🙂

Ööh 🙂 Jag förstår.

Visar 12 inlägg - 2,353 till 2,364 (av 3,371 totalt)
3,370

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.