Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,329 till 2,340 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ja, he he 🙂 …lilla hubben.

    Trådstartaren

    Är det en sådan med sladd som du kopplar i datorn?

    Jo, en “D-Link DUB-H7”. Satt här förut och upptäckte att en av mina backupdiskar inte längre var med, denna disk som är kopplad till hubben. Men jag har ett par dylika liggandes, så det är egentligen bara att byta. Hoppas dock att de fungerar, de där jag har liggandes. Har köpt dem via Tradera för att ha i reserv, men det har inte blivit av att jag testat dem. Nå, det visar sig sen 🙂

    Trådstartaren

    Hoppas du får ordning på det.

    Ska ner till tanten under och få en kopp kaffe nu. 🙂

    Jo 🙂

    Trådstartaren

    Har fullt upp med tvätten. Fan vilket jobb. Men det blir ju rent. 🙂

    Jo. Och det slår mig också varje gång hur mycket tvätt det är, varje gång.

    Trådstartaren

    Nu är Jag helt färdig. 🙂 Det tog nästan fyra timmar att tvätta. Ööh, Jag är helt slut. Och så kommer boendestödet efter 19:00 någon gång.

    XP-datorn går fint idag med. Har precis installerat Samurize och ska fortsätta med Plugin-packet. Det är nästan nostalgi med det programmet. 🙂

    Jo, det är förståeligt.

    Roligt att höra att den fortsatt går bra, XP-datorn 🙂 Vad är “Samurize” för något?

    Trådstartaren

    Det är som Rainmeter. Bara det att det har en enklare programmiljö. Man slipper skriva scripten själv. Alltså det visar bilder, systeminfo eller vad man vill på skrivbordet. Men det är för gammalt för att visa väder och tv-kanaler, tror Jag. Men det funkar i alla fall i XP.

    Till nyare Windows är det bäst med Rainmeter. Finns en massa skinns till det att ladda ner. Jag använder väder på skrivbordet i 10:an. 🙂

    Tackar 🙂 Det låter ganska så intressant, och det hade varit läge att spana närmare på de där två programmen. Men jag får ha det lite i åtanke, istället. Men, då vet jag, på ett ungefär.

    Själv håller jag på här och skall just få ” soft Xpansion – PDF Editor Premium v10 “, erbjuden från SharewareOnSale, på plats på min W8.1-dator.

    Trådstartaren

    Samurize är för gammalt. Avg stoppade pluginPacket för mig. Och det är ingen ide´att hämta det. Det är sådant Jag hade sparat på hårddiskarna. Gammal skit. Men Jag hoppas på att få i gång det på något vis.

    Men Jag hittade Doom. Det hade Jag också sparat. Det enda spelet Jag klarar av. Och det är riktig nostalgi.

    Vad bra att få en Pdf-editor. 🙂 Den ska Jag också hämta.

Visar 12 inlägg - 2,329 till 2,340 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.