Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,381 till 1,392 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ja, det tror jag också. Spanade lite på nätet, just, och hittade inställningar för port och utgående SMTP-server. Så, det skall jag testa, senare.

    Sitter här och äter nu. Och skall snart lägga mig ett par timmar.

    Trådstartaren

    Jag har tänkt på att lägga till Gmail i Outlook länge. Men nu orkade Jag fixa det med. 🙂

    Natti Natti 🙂

    Jo, Natti Natti 🙂

    Uppe igen. Nu lite sanering 🙂

    Trådstartaren

    God Morgon 🙂 Ta högtryckstvätten 🙂

    Ja, just det, tänkte inte på det 🙂 Nå, det får bli nästa gång. Idag körde jag bara med Klorin 🙂

    Trådstartaren

    Ha ha 🙂

    Fan vad bra det blev med att öppna Gmailen i Outlook. Nu ser det ut som vilka andra mail som helst. Och så slipper Jag titta på det där standardprogrammet för e-post.

    Och så fick Jag ett sms från Swedbank om att dom har “börjat” titta på mitt ärende nu. Så Jag kanske slipper vänta så länge till.

    Så det verkar ha flutit på riktigt bra idag. 🙂

    Ja, så bra. Så att det blir som man är van vid.

    Toppen. Och schyst att de meddelar, att det är på gång.

    Ska dricka lite kaffe här nu. Sen skall jag installera ” WinToHDD Pro v5.2 ” på min i5-650_W7U, å se hur det kan gå. Har länge undrat om och hur det där programmet fungerar. Och nu tänkte jag passa på att ha det installerat någonstans, och liksom spana närmare.

    Trådstartaren

    Det är nog händigt att ha ett sådant program på äldre OS, så man slipper dvd och sådant. Men på W10 går det utan någonting, bara man har internet. Det är roligt att pilla med sådant. 🙂

    Jo, det är roligt 🙂 Och det hade varit ganska så käckt om det hade fungerat att föra över installationen till en annan 64-bit-dator, vilket är tanken. Fast, jag kanske bara har fått det hela om bakfoten. Annars är jag så nöjd med “Paragon Drive Copy v14”, som är det som fungerat bäst för min del (av de få dylika jag testat). Nå, jag får se vad det har att erbjuda, WinToHDD. Sen är ju frågan om jag fattar också, liksom 🙂

    Trådstartaren

    Det fixar du lätt. 🙂 Jag tror på dig.

    Tackar 🙂

    Dock, lite som vanligt för min del, så glömmer jag att tänka på en del detaljer i ett sammanhang. Och denna gång var det “den lilla detaljen” att det behövdes ännu en disk att kopiera systemet till. Detta egentligen självklara 🙂 Men, jag får mecka med en extra disk någon annan dag. Ska snart ge mig iväg och handla, tänkte jag. Och det är en del annat som ligger på hög. Nå, nu är programmet på plats i alla fall, och licensnumret är angivet och antaget.

Visar 12 inlägg - 1,381 till 1,392 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.