Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 1,393 till 1,404 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    SharewareOnSale förresten, giveawayoftheday är en liknande sida. Man får välja Windows. Men Jag vet inte hur säker den är. McAfee klagar inte i alla fall. 🙂

    Hemma igen. Och det var då glass som hägrade 🙂

    Vad skönt det var ute ikväll. Och så märklig tur jag hade med regnet. Regnet som slutade när jag precis kommit ut här på gången, och som började igen när jag var på väg in i affären, men som sen slutade precis när jag kommit ut. Så jäddra konstigt, men häftigt 🙂

    Tackar så mycket, för tipset och länken till “Giveaway Of the Day”. Dock, den sidan kände jag till sedan ett längre tag tillbaka, och får den dagliga prenumerationen av mail-utskicket. Men alltså, tack så mycket! Sådana där sidor är alltid bra att få tips om.

    Nu är det snart glass 🙂 …och en banan till.

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Vilken tur du hade med regnet. Jag sitter här och njuter av det fina, regniga vädret vi har nu. Hade ångest när Jag vaknade, men det börjar släppa nu.

    Annars är det bra?

    God Morgon 🙂

    Jo, så märkligt det var igår, med regnet. Och dessutom höll det upp hela vägen hem. Men sen när jag väl var hemma så började det komma skurar. Nåväl 🙂

    Ja, det är trevligt med regnet. Jag kan dock inte njuta så mycket av det, mycket på grund av ljudet/vibrationerna. Det tar liksom udden av sådant där trevligt. Men, jag stod i alla fall framför fönstret förut, och spanade ett tag på regnet.

    Jodå, det är hyggligt bra. Fast jag är en del trött i mössan (det har varit ganska så hackigt inatt).

    Känns det ännu lite bättre med ångesten nu?

    Trådstartaren

    Det blir bättre när Jag fått i mig frukosten. Måste ut och köpa fler frukostar. Får använda paraplyet för en gångs skull. Men först får Jag svabba av mig med golvmoppen och ajax. 🙂

    He he 🙂 …golvmoppen och ajax. Ser det där framför mig lite 🙂

    Satt nyss och spanade på Tradera i vanlig ordning och hittade ” trevligt system om du vill labba lite “. Vill ha, liksom 🙂 Tänk att få skruva isär det där och spana läget. Lustigt också, för den delen, med den där knappen med “Lägg i varukorg”, den där servern som förmodligen är runt sjuttio centimeter lång och väger gissningsvis någonstans mellan trettio och fyrtio kilo. Ser då framför mig en sådan varukorg som man har inne i affären 🙂

    Sen den där snigeln som jag skrev om igår, som hade tagit sig upp i taket i badrummet under natten. Skrev då bara att jag tyckte det var “häftigt”. Vad jag menade, egentligen, var att så lång tid det måste ha tagit, för snigeln. Och det där lilla djuret har ju heller inga ben eller gripklor, men klättrar ändå upp på väggar och upp i ett tak. Fascinerande, och häftigt 🙂

    Trådstartaren

    Oj, vad mycket pengar den kostar. Jag börjar nästan tro att det är du som driver fildelningssidorna. 😀 Med all den utrustning du har. 😀

    Nu har Jag fått i mig frukosten. Det går inte så fort här. Duschen känns som en femårsplan. 🙂

    Nu fick Jag äntligen pengarna från Swedbank. Det har tagit mer än ett år att få ordning på detta. Får hoppas det är klart nu. Så det inte är fler inkasso mm som börjar jävlas nu.

    Du får nog bära snigeln lite längre bort från huset. 🙂

    Ja, och då är en ändå begagnad.

    Så väldigt bra. Och jo, hoppas.

    Ska snart äta här. Och sen sova ett tag.

    Trådstartaren

    Nu har Jag skrubbat bort lössen med stålull. 🙂 Fick ork till slut. Ööh 🙂

    Hoppas du får sova bra.

    Uppe igen. Ööh 🙂

    Nja, inte så där jättebra.

    Trådstartaren

    God Morgon igen. 🙂

    Har precis vart nere på stan och handlat lite frukostar. Ingen middag köpte Jag, för det har Jag  frysen, som Jag ska frosta av om några dagar. Det var gött att komma ut en sväng. Kanske tar mig en tur imorgon också. För Jag har ju månadskort nu.

    Glädjande att höra 🙂 Förstår att sådana där mindre turer gör en ganska så stor skillnad, till det bättre. Jag hade också gärna köpt mig ett busskort. Men det är för långt att åka för att komma till närmaste större stad. Och det känns heller ingen större dragning till att bara sätta mig på en buss och åka, som jag tänkt förut. Så, busskort blir det nog inte för min del, på ett tag i alla fall.

Visar 12 inlägg - 1,393 till 1,404 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.