Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,861 till 10,872 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ok. Ja, jag kan nästan se det framför mig, både fixandet och sen uppstarts-valen. Tackar, förresten, för lektionen 🙂

    Hoppas det blir en god natt. Natti Natti 🙂

    GoMörra 🙂

    Har varit vaken i en timme, ungefär. Har druckit lite kaffe. Sitter här och fixar lite med “filer och mappar”. Har haft en förhållandevis mycket bra natt. Har du haft en hyggligt bra natt?

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag har också varit uppe med kaffet i tystnaden och i lugn och ro. Vad gött att höra att det känns bra. Här är en bild på dual-booten. 🙂

    Det låter gött det där, att sitta sådär i lugn och ro.

    Tackar för bilden 🙂 En sådan där skärmbild som jag förmodligen inte har sett tidigare (det är möjligt att jag har fått fixat med en dual-boot, men det är i så fall mycket länge sedan och jag minns inte alls). Lustigt egentligen hur det står “Tidigare Windows-versioner”.

    Trådstartaren

    Den där NIS-886:an är avsedd för XP och Windows 7 enligt manualen. Så Jag kunde inte låta bli att ta bägge två. Det är alltid händigt med en ljudlös dator.

    Jo, förstår 🙂 Och toppen att du fått fixat med datorn såpass, så att det inte blev det där onödiga köpet som du tänkte tidigare. Sen tycker jag det är roligt att du har W7 någonstans 🙂 Och det är egentligen ganska så bra att ha ett gäng olika operativ tillgängliga, från olika tidsåldrar, när man donar med lite diverse och äldre grejer.

    Trådstartaren

    Fick precis i mig frukosten. Fixar med några fler bilder sedan när Jag har duschat. 🙂

    Det låter bra 🙂

    Satt just och kollade på Svt’s sidor, och skummade igenom nyheterna (som jag brukar). Där fanns då också lite om Sweden Rock, och där var ett liten film-snutt på Iron Maiden; kul att se 🙂 Inte för att jag gillar dem något direkt, Iron Maiden, men kul att de är fortsatt aktiva.

    Trådstartaren

    666 the number of the beast 🙂 Jag hade några plattor med dom i min ungdom.

    Nu sitter Jag på tork. Ska smörja fötterna och klä på mig.

    Jo, precis 🙂 Och jo, det hade jag med. Sen var det ett gäng av deras låtar som jag hade att träna till, då det begav sig när jag var aktiv med bas-spelandet. Men som sagt, det var inget band som jag lyssnade på något direkt/speciellt.

    Trådstartaren

    Jag har blivit allt mer stressad av ljud genom åren. Har svårt att lyssna på musik nu mera. Men någon låt går väl ann 🙂

    Jo, jag tror jag förstår. Sen är det kanske hyggligt lika det vi känner, det där obehaget från musik. Förr (för mycket länge sedan) var det inga större problem, och det var mycket som lyssnades igenom, hemma och i bilen. Men nu för tiden är det inte mycket som tar sig in och liksom träffar rätt. Men som du säger, någon låt går väl ann 🙂 , då och då.

Visar 12 inlägg - 10,861 till 10,872 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.