Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,925 till 9,936 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Go Mörra 🙂

    Sitter här igen. Har haft en del hackig natt.

    Hur har du haft det inatt?

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag fick sova ända tills det började ljusna ute och det känns bra. Ska tvätta i eftermiddag, så blir allt rent och snyggt när städtanterna har varit här imorgon. Nu ska Jag fixa med frukosten.

    Hoppas allt är bra med dig? 🙂

    Edit: Jag hann inte se ditt inlägg innan Jag postade.

    Gott att höra. Det är så mycket skönare att vakna när det börjar att ljusna. Är det mörkt är det ju liksom natten fortfarande.

    Jo, det blir nog väldigt fint imorron.

    Jodå, läget är bättre, tackar som frågar. Hur är det med dig?

    Trådstartaren

    Jo då, det känns hyfsat bra. Är mätt och belåten efter frukosten 🙂 Ska strax in i duschen och spola bort flatlössen med Kärchern 🙂 🙂

    Det låter jättebra 🙂 , gott att höra.

    Jag sitter här och fixar med W10P-installationen på HP-8440p.

    Trådstartaren

    Ja, Windows är sådant man måste ha. Hoppas det blir bra? 🙂

    Går in i duschen nu.

    Jodå, det artar sig 🙂 . Men så mycket fix det ändå blir, med alla inställningar och installationer.

    Sen blev det nyss, trots allt, att jag köpte mig en sådan där “Samsung 870 EVO 1TB” hos NetOnNet, att ha till min andra HP-8440p. Försökte verkligen att intala mig att låta bli, men det gick inte 🙂

    Trådstartaren

    Grattis 🙂 Det är nog en bra hårddisk den där.

    Sitter på tork 🙂

    Jo, det där är väl den bättre av de på 1TB, antar jag. Det blev inte att jag spanade något alls på den förut då jag köpte mig “Crucial BX500 1TB” då jag riktade in mig på den billigaste som fanns där, och den som var näst i pris uppåt var “Samsung 870 QVO 1TB” (som var/är tvåhundra kronor dyrare). Men det känns bra, att jag fick köpt denna “Samsung 870 EVO 1TB”, som ju är ännu ett snäpp upp i prisläge. Hoppas bara att det är fullgoda diskar som säljs, och att det verkligen är ett BlackWeek-erbjudande. Men, det tror jag nog.

    Trådstartaren

    Det är nog inget fel på deras grejor. Jag tror du har gjort ett bra köp. Och så är det gött att slippa oljudet från disken 🙂

    Jo, det tror jag också. Och jo, precis, det är ju faktiskt en av anledningen till att jag köpt dessa två SSD, att de inte låter något. Det är ganska så värdefullt det där, egentligen, med en tyst dator. Sen den disken som följde med datorn, en vanlig mekanisk på 250GB, den vibrerade såpass att där var en ganska så jobbig mellanfrekvent ton som fortplantade sig i skrivbordet, och jag fick ha datorn på en handduk för att inte störa mig på det för mycket. Nu var ju inte denna 250GB-disk aktuell ändå, men sådär är ju inget bra att man känner. Så, för min del är det egentligen ganska så värdefullt, som sagt, med en helt tyst disk.

    Trådstartaren

    Nu ska Jag gå ut till den där postboxen som ligger ut efter vägen här och se om Jag lyckas öppna den. Sedan kommer boendestödet kl 13:00 tror Jag.

Visar 12 inlägg - 9,925 till 9,936 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.