Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,049 till 6,060 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag råkade slarva bort några hundralappar på nätet. Letade efter några mp4 videoklipp och råkade trycka på en betalknapp. Jag trodde att den bara ville ha mitt namn men vips så var över 300 kr borta. Och medan Jag höll på med det råkade Jag stänga ner sidan så det blev inget videoklipp.

    Ska höra av mig till banken och se om det går att ta tillbaks pengarna.

    Annars är det som vanligt med ångesten. Ska ta några tabletter ikväll. Huvudvärken är borta nu, så alltid något positivt. 🙂

    Gissar på att du har ätit glass?

    Tusan, så otrevligt, med de där trehundra kronorna. Ja, hoppas innerligt att det går att få tillbaka dem. Jag håller tummarna!

    Gott att höra att det är bra i skallen 🙂

    Jodå, jag var iväg här en sväng till brofästet. Sen gick jag längs med älven på en stig, där det går att gå ganska så långt, och där det är ganska så häftigt och lummigt. Hade med mig en kamera idag, som jag har ibland som för att liksom dokumentera lite. Fick då se en alternativ Skrivbords-bakgrund till XP , och fixade med en bild 🙂

    Trådstartaren

    Tack för bilden. 🙂

    Nu har Jag fått spam-meddelanden också. Det tar ett tag att bli av med. Dom flesta stoppas men ett och annat slinker igenom. Jag blir så trött.

     

    Tack tack 🙂 Tyckte det såg så kul ut. Såg med en gång att det liksom var XP, men samtidigt så jäddra dåligt och med den där leran mitt i bilden. Fast, det var lite häftigare i förrgår då jag gick förbi samma ställe, och då det var sol över. Nåväl, mitt bidrag till lite av humor 🙂

    Jo, det är inget vidare med de där förbaskade spam-mailen. Fast, jag får inte många per dag, om ens något ganska så ofta. Och de jag får sorteras oftast ut av Telia’s spamfilter, för att läggas i spam-mappen.

    Trådstartaren

    Ett av meddelandena var från Ryan Air. Jag hade vunnit 5000 kr. Avsändaren såg korrekt ut och det gick inte att spärra. Jag tror Jag har ramlat på någon ny typ av spam. Har sökt efter virus mm utan att hitta något.

    Men nu ska Jag försöka tänka på något roligare. Du borde skicka den bilden till Microsoft. 🙂 🙂 Det blir det senaste modet. 🙂

    En del otäckt det där, att inte veta om det är något skit som har smugit sig in. Förhoppningsvis är det bara något tillfälligt, och kanske att det någonstans har bytts spamfilter som liksom behöver hyvlas till.

    Ja, he he 🙂 , och undra vad tusan som har hänt. Ja, det skulle inte förvåna mig 🙂

    Trådstartaren

    Jag har slängt i mig lite mediciner och ska snart lägga mig. Får kolla datorn lite mer noga imorgon. Men Jag är säkert helt frånvarande då med, så det blir säkert inget gjort.

    Natti Natti 🙂

    Nädå, det blir bättre imorron 🙂

    Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Är det segt idag med?

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag har varit uppe och gjort dagens sysslor. Varit på stan och handlat lite till. Så nu kan Jag ta det lugnt. Såg att Jag hade gått upp lite i vikt pga alla söta kakor Jag har fått i mig på sista tiden. Jag tror att Jag får skäll av diabetessköterskan som Jag snart ska till.

    Sitter nästan och räknar småpengar nu för att klara mig till nästa lön. Det måste planeras noggrant. Inget onödigt får Jag köpa. Men så har Jag haft det förr så det är inget nytt. Ska se om det finns någon fond att söka.

    Har du sovit bra? Är allt ok? 🙂

    Jaha, du har redan varit nere på stan en sväng 🙂

    Jo, det kan jag tänka mig, att du får lite skäll av sköterskan.

    Ja, jag förstår, att det inte blir så mycket kvar av pengarna denna månad.

    Jodå, det har varit en ok natt, och det är hyggligt ok. Tackar som frågar.

    Trådstartaren

    Jag brukar gå ut tidigt, innan folk vaknar. Blir mindre nervös då. Och nu är det ju sådana där dagar när folk får sin pension. Det bara dräller av gamla tanter på bussarna under eftermiddagen. 🙂

    Vad bra att det är bra. 🙂

Visar 12 inlägg - 6,049 till 6,060 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.