Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,993 till 5,004 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Skulle det funka att sätta dig med hörlurar och lyssna på musik på YouTube, tror du?

    Trådstartaren

    Jag har ett par hörlurar som Jag köpte till en mobil Jag hade för flera år sedan. Men det är fyra olika ytor på den kontakten. Så den passar nog inte till datorn. Och andra sidan behöver Jag höra om någon närmar sig dörren. Jag känner mig lite nojig. Är beredd på att hämta skorna och hoppa ut från balkongen. Psykos-avdelningen var det ja. 🙂

    Jaha, då förstår jag. Är du orolig att någon skall bryta upp dörren, eller är det mer att någon skall öppna med nyckel?

    Trådstartaren

    Det är samma oro med att gå ut på eftermiddagen, kvällen. I fall dom känner igen mig från köksfönstret. Dom där droghandlarna. Och Jag måste stå i kö i flera år för att få en annan lägenhet i ett annat område.

    Försök att inte tänka så mycket på att det är någon konstig oro, eller att du är nojig. Sådana människor gör man rätt i att hålla sig undan. Jag hade förmodligen också varit ganska så försiktig.

    Trådstartaren

    Fick i mig en semla, nam nam 🙂 Måste komma på något annat att tänka på. Men Jag ser inga datordelar Jag vill ha eller “behöver”. Såg att dom hade grafikkort på Tradera som kostade 20 000 kr med bud. Vem fan kan betala så mycket för ett sådant kort. Är spelandet värt så mycket?

    En semla 🙂 Gott. Men, så länge sedan jag åt en sådan.

    Ja, jag håller med. Och tänk då också alla de andra attiraljerna som behövs, för att vara väl rustad som en “gamer”. Fast, ett grafik-kort tillhör väl de delar som kostar mest, om man vill ha ett riktigt bra, vad jag förstår.

    Ska fixa med lite kaffe med mycket mjölk värmd i micron, och två sådana där vanliga Ica-choklad-kakor. Också gott 🙂

    Trådstartaren

    Skulle vart gött med kaffe nu, när Jag känner mig lite småfrusen. Men då får Jag svårt att sova ikväll, så Jag får vänta tills imorgon. 🙂

    Drog igång XP-datorn med Devin Townsend. Har inte lyssnat igenom alla ännu. Kände inte till namnet innan du nämnde det för ett tag sedan. Jag har nog alltid varit dålig på vad olika artister heter.

    Trådstartaren

    Ska du inte lägga ett bud? 🙂 🙂 Länk Jag fattar inte hur dom kan värdera det så högt.

    Fick tagit två nervtabletter, därav svängningen på humöret eller vad man ska säga. Det blev lugnare i alla fall. 🙂 Slurp (Kaffet)

    Ibland tar jag bara värmd mjölk i micron, till de numera sedvanliga kakorna. Och det värmer och känns lite gött i magen. Men, du kanske inte dricker mjölk?

    Jo, Devin Townsend, det är en musiker det 🙂 Han har gjort väldigt mycket, i en del olika konstellationer. Fast det är som sagt ganska så spretigt, och inte speciellt mycket som direkt tilltalar mig som helheter. Men det är som sagt en musiker, en riktig musiker (vad jag tycker), och jag uppskattar mycket hans om man säger prestationer. Sen den där låten som jag tipsade om, Deadhead, den är inte speciellt bra på skivan som släpptes; men, ” Live at Royal Albert Hall “, där är den något helt annat, nästan magisk.

    Tack för länken 🙂 Lustigt att hamna på Tradera, för en gång skull, he he 🙂 Men nja, jag tror jag avstår att buda 🙂 Men alltså, vilket prisläge, och dessutom är det flera som budar. Och att snubben som köpt det inte kom sig för att använda det speciellt mycket.

    Jo, känner du att du behöver ta tabletter, så ska du göra det.

    Trådstartaren

    Tack för länken. Det var en lång bit. Jag kan lyssna på nästan allt. Är det bara musik så duger det bra för mig. 🙂

    Utropspriset var 20 000 kr. Herre jävlar alltså. 🙂 🙂

Visar 12 inlägg - 4,993 till 5,004 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.