Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,081 till 4,092 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Hakparenteser då alltså, som omsluter sifferkoden?

    Jo, Aja baja 🙂

    Trådstartaren

    Ja utan mellanslag. Bara skapa en nyckel på den adressen som står längst ner på bilden och skriv eller klistra in koden. Men stäng inte registereditorn, utan kolla först i “Den här Datorn” om papperskorgen är där. Sedan när du är nöjd med resultatet kan du stänga registereditorn. 🙂

    Ibland är det roligt att vara knäpp, som Jag är nu, ha ha 🙂 🙂

    Natti Natti 🙂

    Då förstår jag.

    Ska faktiskt också lägga mig. Räknar dock inte med att sova något länge. Men det är liksom allt för tröttsamt att sitta här, och jag kan inte förmå mig att ta tag i något.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Nu har Jag mycket att göra innan städtanterna kommer. Ut med sopor, få undan i diskstället mm.

    Känns det lika dåligt ännu?

    Go Mörra 🙂

    Jo, jag förstår; fixa undan så att de kommer åt bättre.

    Tackar som frågar! Det är hyggligt ok, vid tillfället. Har suttit här sedan tre inatt, och fixat med “filer och mappar”; så mycket jag har att sortera upp och ta hand om, men så bra att jag har det att liksom fokusera på.

    Hoppas allt går bra sen, med städningen; men det gör det nog, det är ju liksom städproffs de där.

    Trådstartaren

    Nu har Jag varit ute i kylan. 🙂 Snart dags för frukost.

    Är det inte jobbigt att gå upp tre på natten?

    Ja, usch, det är verkligen inget roligt att ge sig ut i kylan.

    Lite så där tröttsamt är det allt, att gå upp då klockan är tre. Men då har jag oftast legat ganska så länge och försökt somna om, så jag är egentligen ganska så pigg.

    Trådstartaren

    Och Jag fortsätter att småplocka tills städtanterna kommer. 🙂

    Ska just äta lite här. Sen förhoppningsvis sova ett längre tag.

    Trådstartaren

    Nu har Jag det rent och fint. Inte ett dammkorn här. 🙂

    Jag gissar på att du ska till ICA och köpa körv & potatis? 🙂 Själv sitter Jag här med ett värmeljus och myser lite.

    Ursäkta, ett sent svar. Var uppe igen här vid tretiden. Sen kom jag igång med en massa backupande (som fortfarande inte är klart). Höll ju på här inatt med “filer och mappar”, och det blev en hel del omstuvande och sorterande.

    Skönt att det gick bra med städningen.

    Nej, men jag borde ge mig iväg till Ica, för att handla lite.

    Trådstartaren

    Var försiktig när du ger dig ut i mörkret. Har du reflexer? Man syns inte utan.

    Blev sugen på en vaniljmunk. Får dra ner i morgon och köpa några. 🙂 Känner mig rejält trött redan. Ska dra hem lite mp3-poddar så Jag har något att lyssna på. 🙂

Visar 12 inlägg - 4,081 till 4,092 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.