Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,069 till 4,080 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ursäkta igen! …en mycket sen respons.

    Det blev återigen ganska så mycket av slags halvsovande, förut. Låg också länge och liksom bara låg. Kom så småningom upp, från sängen. Släpade in mig i badrummet, och fick fixat med en sanering.

    Bra att du fixar med städningen.

    Trådstartaren

    God Morgon 🙂

    Jag har tvättdag idag. Ska snart ner och hämta upp från torkrummet. Och i morgon på dagen kommer städtanterna. Passar bra, så blir både hem och kläder rent samtidigt. 🙂

    Jag undrar om du har åkt på en sådan där vinterdepression?

    Gott, då är det snart färdigt med tvättandet, denna gång. Och jo, skönt när det blir ordentligt rent och fixat.

    Nja, jag tror inte att det är en vinterdepression. Det är nog så mycket mer, som är, och som jag inte får ordning på. Men, vintern och mörkret hjälper säkert till en hel del, till det hela.

    Trådstartaren

    Nu är Jag färdig med tvättandet för den här gången.

    Har Börjat titta lite på XP-datorn och rensat lite i “den här datorn” och så har Jag lagt till en papperskorg. Bild Skulle bara kolla om Jag mindes något av alla gamla trix. Ska ju installera om den när Jag får råd med en ny licens till driverbooster. 🙂

    Tackar 🙂 Ser trevligt ut. Hur fixade du med Papperskorgen, där under “Den här datorn”?

    Trådstartaren

    Du ser adressen längst ner på bilden 🙂 Eftersom det inte går att klistra in koder i detta forum.

    645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E

    Jaha, ett registerfix 🙂 Dock, har en del svårt just nu att sätta mig in i det och förstå.

    Trådstartaren

    Tryck [Win] [R] så du får fram kör. Skriv regedit. Sedan navigerar du till platsen som står i botten på bilden

    Tackar! Ska se om jag kan kolla på det under morgondagen. Du förstår, just nu är det en hel del av obehag som liksom stör.

    Trådstartaren

    Den gick i 11:an med 🙂 Bild Bara det att Dokument syns som ett moln. Inte meningen, men Jag experimenterade med OneDrive.

    Stackarn då. Inte ska du behöva känna dig obehaglig av det här?

    Tackar 🙂 Ser fint ut. Och kul att få veta att det gick i 11:an också.

    Nejdå, tror du missförstod mig lite. Det som främst är just nu är att jag har ett väldigt tjut i öronen. Och det känns nästan omöjligt att ge mig på att dona med Registret. Men jag tänkte jag spanar på det där med Papparskorgen som imorron någon gång.

    Trådstartaren

    Före sifferkoden ska det vara ett sådant här tecken { och efter ett sådant här }

    Nu har Jag glömt medicinen. Aja baja 🙂

Visar 12 inlägg - 4,069 till 4,080 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.