Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,901 till 3,912 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag får ångestattacker hela tiden. Är tvungen att lägga mig en stund. Det är det enda som hjälper.

    En sak som jag inte har berättat, och som har med sovandet att göra, är att jag sedan ganska så lång tid tillbaka har kramp i underbenen och fötterna. Och det blir då också märkliga krampryckningar i fötterna. Oftast är detta ganska så milt. Men ibland drar det åt sig rejält i musklerna, och de där krampryckningarna i fötterna kan få hela mig att hoppa till lite smått där i sängen. Sen i och med detta, när det väl sätter igång, så skapas det någon slags oro i kroppen och hjärtat brukar slå tyngre. Ibland dyker detta upp bara efter en kvart efter det att jag lagt mig, eller några timmar senare. Och det dumma är att det är på natten som det är mest av det. Och, när jag väl vaknar till av detta under natten, så är det så svårt att ligga där, speciellt när det också tjuter i öronen. Ligger oftast ett längre tag och försöker somna om, men till slut blir jag liksom tokig på det och ger jag upp.

    Ajdå, där hade du fixat med ett inlägg under tiden jag skrev mitt förra.

    Hoppas skräpet med ångestattackerna släpper snart!

    Trådstartaren

    Det låter inte bra med kramp. Det som gör så jävla ont. Får det också ibland. Jag hörde någonstans att man skulle äta magnesium. Om det hjälper har Jag ingen aning om.

    Tog min kvällsmedicin tidigt ikväll. Så Jag blir inte uppe så länge till.

    Jo, det kan göra rejält ont, ibland. Och, tack för tipset om att äta magnesium; faktum är att jag har testat detta ett par omgångar, men det verkar inte göra någon skillnad.

    Jag förstår, och hoppas det nu lättar upp.

    Håller på här gör mig i ordning för att ge mig ut på cykeln, in till Ica.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag har märkt att värmefilten är bra mot kramp. Den värmer benen och lindrar känns det som. Jag har ju ont i fötterna och det blir bättre med värmen från filten.

    Så här på morgonen känns det rätt bra. Har fått i mig fyra koppar kaffe. Och värmeljuset är tänt som ger ett behagligt sken. Det är mysigt.

    Hur har du det då? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Ursäkta ett litet sent svar; var inte beredd på att du skulle skriva så här tidigt. Har varit uppe här sedan strax över klockan sex. Och inatt blev det faktiskt några fler timmar av sova; vaknade lite som vanligt till och kunde inte somna om, men blev sen lite förvånad att klockan ändå var såpass mycket när jag väl kom hit till datorn.

    Tack för tipset om värmefilten. Har inte tänkt på det. Och det kan nog vara en god idé.

    Mycket gott att höra att läget är bättre.

    Sitter också här och har det ganska så bra.

    Trådstartaren

    Ska börja damma av möblerna lite idag, så Jag kan ta fram lite Julmys till helgen som kommer. Dammar av på högtalarna och fönsterbrädena, där Jag brukar ställa lite saker. Sedan kan städtanten ta resten när hon kommer.

    Fint att höra hur du fixar till, med lite julgrejer 🙂 …precis som det ska vara. Här har jag kommit ifrån allt sådant där, lite sådär smått tyvärr. Å andra sidan, så har jag inte många ställen att ställa prydnads-saker och Julmys.

    Sen lite lustigt, snubben som jag köpte en kass hårddisk av för två månader sedan, hörde av sig via Tradera igår. Han som inte svarade på varken meddelanden, mail, eller telefon. Vet inte om du kommer ihåg det, att jag berättade om disken och snubben (det är knappt att jag gör det). Hur som helst, så undrade han vad jag menade med att disken inte var frisk. Skrev tillbaka där via meddelande-sidan på Tradera, och förklarade lite smått. Får se om snubben tar två månader till på sig att svara 🙂

    Trådstartaren

    Man kan ju alltid hoppas på att du får tillbaks dina pengar. 🙂

    Nu är det dags för morgonmedicinen och frukost.

    Jo 🙂

    Det låter bra, med frukost. Här blev det just två Ica-chokladkakor (sådana där vanliga runda kakor) till frukost, och värmd mjölk med kaffesmak; inte mycket till ordning här inte 🙂

    Ska sen fortsätta att fixa med ännu en KVM-switch som jag fixat med spikband/hålband som upphängning i ett annat rack. Och på baksidan av switchen har jag dragit några bitar av tvättlina genom hålen i spikbanden, där jag kan lägga ihoprullat överflödigt KVM-kablage; där ligger kablaget bra.

    Trådstartaren

    Inte för att Jag fattar så mycket av den beskrivningen, men det blir säkert bra. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,901 till 3,912 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.